کد خبر: 36355
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 مرداد 1397 - 15:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی از کتابخانه عمومی دستغیب تهران

منبع : لیزنا
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی، طی بازدید از کتابخانه دستغیب تهران، از نزدیک در جریان روند اجرای رفخوانی سیستمی در این کتابخانه قرار گرفت.
بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی از کتابخانه عمومی دستغیب تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد به همراه مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتاب‌خوانی و امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات با حضور در کتابخانه عمومی دستغیب تهران، از نزدیک در جریان روند اجرای رفخوانی قرار گرفت.

در این بازدید اصغر گودرزی، معاون مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها، توضیحاتی در خصوص شیوه رفخوانی سیستمی با استفاده از بارکدخوان بی‌سیم، نحوه بهره‌گیری از نرم‌افزار کمکی رفخوانی و اقدامات انجام شده پیرامون برنامه‌ریزی و نظارت بر حسن اجرای فرایند رفخوانی کتابخانه‌های عمومی کشور ارائه کرد.

مختارپور در این بازدید، ضمن بررسی فرایند رف خوانی و گفتگو با کتابداران، بر لزوم پیگیری مشکلات و مسائل رفخوانی تاکید کرد. وی همچنین از تلاش‌های کتابداران سخت‌کوش و پرتلاش نهاد، در پیشبرد فرایند رفخوانی تقدیر کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: