کد خبر: 36375
تاریخ انتشار: دوشنبه, 22 مرداد 1397 - 11:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نقد و بررسی کتاب «آقای چنار با من زندگی می‌کنی»

منبع : لیزنا
کتاب «آقای چنار با من زندگی می‌کنی» نوشته میترا معینی سه‌شنبه، 23 مرداد در کتابخانه شهید امیر کاشانی نقد و بررسی می شود.
نقد و بررسی کتاب «آقای چنار با من زندگی می‌کنی»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9، نقد و بررسی کتاب «آقای چنار با من بازی می کنی» باهدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، با حضور میترا معینی نویسنده کتاب و منتقدان شهاب امیری و مهری بهرامی روز سه‌شنبه، 23 مرداد برگزار می شود.

در این داستان، راوی زن میان‌سالی است که مهندس پیری را که از همکاران قبلی او است در یک سفر کوتاه‌مدت در طبیعت همراهی می‌کند. دیالوگ‌های این دو اغلب درباره گذشته‌ای است که با خاطره‌های گنگ و گاه زنده و شیرین درهم‌آمیخته است. آن‌ها هنوز صراحتی در بیان خود ندارند و همچنان ترجیح می‌دهند سرپوشیده و در لفافه حرف بزنند.

 علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می توانند سه شنبه، 23 مرداد ساعت 17 به  کتابخانه شهید کاشانی واقع در خیابان هاشمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66080084 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: