کد خبر: 36389
تاریخ انتشار: دوشنبه, 22 مرداد 1397 - 15:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرح قصه‌های شیرین کرمانشاه در چند کتابخانه‌های عمومی استان اجرا شد

منبع : لیزنا
به همت کتابداران کتابخانه های عمومی امیرکبیر، شهید آوینی و اندیشه کرمانشاه دومین جلسه طرح قصه های شیرین کرمانشاه (پنجشنبه های قصه گویی) با حضور کودکان و والدین برگزار شد.
طرح قصه‌های شیرین کرمانشاه در چند کتابخانه‌های عمومی استان اجرا شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه،  به همت کتابداران کتابخانه های عمومی امیرکبیر، شهید آوینی و اندیشه کرمانشاه دومین جلسه از طرح قصه های شیرین کرمانشاه (پنجشنبه های قصه گویی) روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه ۹۷ با حضور کودکان و والدین در بخش کودک این کتابخانه ها برگزار شد.

طرح قصه های شیرین کرمانشاه با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کرمانشاه در حال برگزاری است. با تلاش کتابداران کتابخانه های عمومی امیرکبیر، شهید آوینی و اندیشه کرمانشاه دومین جلسه این طرح برگزار شد و طی آن کتابداران،‌ والدین و کودکان به قصه گویی،‌ شعرخوانی و بلندخوانی کتاب پرداختند.

در این طرح ویژه که اجرای آن تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، قصه گویان به دو زبان فارسی و کُردی قصه می‌گویند همچنین آموزش قصه گویی برای مادران .و فعالیت های تفریحی و آموزشی ویژه کودکان و مادران از جمله برنامه های جانبی این طرح است.

گفتنی است طرح «قصه های شیرین کرمانشاه» با هدف جذب کودکان و والدین به مراکز فرهنگی شهر و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و قصه گویی در بین خانواده ها، در کتابخانه های عمومی امیرکبیر (خیابان مصطفی امامی)، شهید آوینی (میدان غدیر)، اندیشه (جنب مسکن مهر دولت‌آباد)، فرهنگسرای آفرینش کانون پرورش فکری (سه‌راه ۲۲ بهمن)، مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (پارک معلم)، فرهنگسرای گل نرگس (ابتدای شهرک ژاندارمری)، فرهنگسرای شهر (چهارراه مطهری) و فرهنگسرای کوثر (چهارراه ۳۰ متری دوم) در تابستان ۹۷ برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند با مراجعه حضوری و یا تماس با شماره تلفن های ۳۸۳۹۷۶۴۶، ۳۸۳۹۷۶۳۶ و ۳۸۲۱۴۷۲۴ نسبت به ثبت نام این دوره ها اقدام کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: