کد خبر: 36393
تاریخ انتشار: دوشنبه, 22 مرداد 1397 - 16:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تشکیل هفتمین جلسه ستاد برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در استان البرز

منبع : لیزنا
هفتمین جلسه ستاد برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با محوریت اختتامیه جشنواره و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز تشکیل شد.
تشکیل هفتمین جلسه ستاد برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در استان البرز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، روز شنبه، ۲۰ مردادماه ۹۷ با حضور احمدعلی هراتی، مدیرکل اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، معاونین اداره کل، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کرج و جمعی از کارشناسان ستادی، هفتمین جلسه ستاد برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تشکیل شد.

هراتی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت امام محمد تقی(ع) از کتابداران و ستاد برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر کرد و گفت: زحمات تمام همکاران در سراسر استان، برای برگزاری باشکوه این جشنواره ستودنی است و جای تقدیر و تشکر بسیار دارد. از تمام کتابداران و همکاران در کتابخانه ها، ادارات شهرستان ها، اداره کل و تمام ارگان ها و اداراتی که در برگزاری هشتمین جشنواره رضوی تلاش کردند، تشکر می کنم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با اشاره به اختتامیه جشنواره گفت: با پایان یافتن زمان شرکت در بخش آنلاین جشنواره کتابخوانی و جمع آوری اوراق بخش مکتوب، باید برای برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی- معنوی، تمام نیروی خود را بکار بندیم.

وی ادامه داد: با بررسی نقاط ضعف و قوت مراسم اختتامیه دوره های گذشته، باید برای تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف برنامه ریزی شود.

در ادامه سایر اعضای ستاد برگزاری جشنواره، نظرات و ایده های خود را مطرح و پیرامون برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت و گو کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: