کد خبر: 36397
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 مرداد 1397 - 09:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آیین معارفه معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار شد

منبع : لیزنا
آیین معارفه معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با حضور مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد برگزار شد.
آیین معارفه معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، آیین معارفه اسماعیل جانعلی‌پور، معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران، روز دوشنبه، ۲۲مردادماه، با حضور مهدی رمضانی؛ معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، باقر میرعبداللهی؛ مدیرکل منابع نهاد، اصغر گودرزی؛ مدیرکل امور کتابخانه‌ها، هادی آشتیانی؛ مدیرکل امور فرهنگی، سکینه خاتون مهدیان‌پور؛ مشاور معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد، علی نیکنام؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و کارشناسان و کارکنان اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی نیکنام، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران ضمن خیرمقدم به معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد و هیئت همراه، انتصاب هادی آشتیانی، مدیرکل امور فرهنگی و اصغر گودرزی، مدیرکل امور کتابخانه‌ها را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی توفیق کرد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های اکرم نادری، معاون سابق اداره کل گفت: به نوبه خود از زحمات خانم نادری تشکر می کنم؛ با حضور ایشان در این چهار سال اتفاقات بسیار خوبی در استان رقم خورد. حضور آقای جانعلی پور فرصت بسیار خوبی است تا از تجارب ارزشمند ایشان در ستاد اداره کل استان گیلان و اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور استفاده کنیم و ما این فرصت را مغتنم می شماریم.

وی در خصوص برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در سطح استان اظهار داشت: در حوزه فرهنگی، ما در حال برگزاری نشست های  نقد کتاب و کتاب‌خوان در سطح شهرستان ها هستیم و استان تهران، در سطح ستاد و کتابخانه های عمومی ظرفیت بسیاری برای اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی دارد.

در ادامه مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد ضمن قدردانی از زحمات اکرم نادری، معاون سابق اداره کل گفت: تغییر و تحولات در هر مجموعه در فضای اداری عادی است و این جابه جایی ها مبنی بر ضعف افراد نیست و گاهی برای تقویت همکاری و ایجاد فضای جدید در مجموعه اتفاق می افتد.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد افزود: استان تهران به دلیل ویژگی‌های متفاوتی که با سایر استان‌ها دارد، با هدف تقویت اداره کل تهران، آقای جانعلی پور را با توجه به توانمندی‌هایشان در کنار آقای نیکنام قرار دادیم.

در پایان اسماعیل جانعلی پور، معاون جدید اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران ضمن قدردانی از زحمات اکرم نادری اظهار امیدواری کرد که از نظر کار و عمل، استان تهران در حوزه کتاب و کتابخوانی به جایگاه بالاتری دست یابد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: