کد خبر: 36494
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 مرداد 1397 - 12:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لرستان با فرماندار شهرستان الیگودرز

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لرستان با هدف تعیین تکلیف پروژه های کتابخانه‌ای با فرماندار شهرستان الیگودرز دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لرستان با فرماندار شهرستان الیگودرز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لرستان با هدف تعیین تکلیف پروژه های کتابخانه ای، با حضور در دفتر فرمانداری شهرستان الیگودرز با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از توجه فرماندار به وضعیت کتابخانه های عمومی این شهرستان تقدیر و ابراز امیدواری کرد که با مساعدت و همکاری سایر مسئولین و متولیان حوزه فرهنگ در استان، شاهد رفع مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی استان باشیم.

طهماسبی، کمبود فضای مطالعه را یکی از مشکلات عمده کتابخانه های عمومی استان دانست و تسریع در روند تکمیل پروژه کتابخانه ای در دست احداث شهرستان الیگودرز، پی گیری راه اندازی مجدد کتابخانه عمومی اندیشه و تعیین تکلیف کتابخانه روستای «فرسش» این شهرستان را خواستار شد.

حمید کشکولی، فرماندار شهرستان الیگودرز نیز در این دیدار از مدیرکل کتابخانه های عمومی استان جهت پیگیری مسائل و مشکلات موجود در حوزه کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و بر لزوم پیگیری برای رفع موانع و کاستی های موجود در کتابخانه عمومی شهرستان الیگودرز تاکید کرد.

کشکولی در خصوص کتابخانه در دست ساخت این شهرستان اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته، مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است و انتظار می رود که با تامین اعتبار شاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه کتابخانه ای تا پایان سال جاری باشیم.

همچنین در این نشست مقرر شد، سند مالکیت کتابخانه عمومی روستای «فرسش» به اداره کل کتابخانه های عمومی استان واگذار شود تا پس از پرداخت بدهی مربوط به ساخت کتابخانه، نسبت به تجهیز و راه اندازی این مرکز در اسرع وقت اقدام شود.

پس از این دیدار فرماندار شهرستان الیگودرز به همراه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از پروژه کتابخانه ای در دست ساخت این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار