خالق «عمه نارنجی» مهمان ویژه برنامه یک‌شنبه‌های‌ کتاب فرهنگسرای گلستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، در نشست یک‌شنبه‌های کتاب گلبرگ لاله جعفری نویسنده کودک و نوجوان‌ مهمان برنامه خواهد بود و کتاب‌های «عمه نارنجی»، «خانم غول و آقا غول» و «لنگه جوراب قرمز» از آثار این نویسنده معرفی و بررسی خواهد شد. هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند سوالات و نظرات خود را پیرامون این مجموعه‌ها با نویسنده مهمان در میان بگذارند.

لاله جعفری داستان نویس، مترجم و كارگردان متولد سال 1345 اصفهان است.وی دارای مدرك كارشناسی هنرهای دراماتیك از دانشگاه تهران و ازجمله فعالیت اونوشتن فیلم نامه سریال‌های تلویزیونی كودك و نوجوان، مسئول جلسات قصه نویسی در سروش و كانون پرورش كودكان و نوجوانان بوده است. برخی ازآثار وی عبارتند: «بوی خوشمزه»، «آن روز، هشت صبح»، «قشنگ‌ترین جا»، «نقلی و گلی»، مجموعه‌ »قصه‌های ساندویچی»، «بزکوهی»، «شلپ‌شلپ» و مجموعه‌ هفت قصه از «قصه‌های جن و پری»

یک‌شنبه‌های کتاب، نشست‌های معرفی و بررسی کتاب و دیدار چهره به چهره با نویسنده‌های کشور است که با حضور نویسندگان منتخب در حوزه‌های مختلف و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات و نشر در کتابخانه‌های منطقه 8 برگزار می‌شود. در این نشست‌ها، علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب‌های تازه‌نشر معرفی شده و از نویسندگان تقدیر به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند عصر روز یک شنبه، 4 شهریور ماه ساعت 17 به خانه فرهنگ وکتابخانه گلبرگ واقع در نارمک، دردشت شمالی، خیابان 72 شرقی، پایین تر از مترو علم و صنعت مراجعه و و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77183995 ، 77183997 و 77183998 تماس بگیرند.