کد خبر: 36631
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 شهریور 1397 - 16:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نقد رمان «به نام یونس» در فرهنگسرای گلستان

منبع : لیزنا
رمان «به نام یونس» نوشته‌ «علی آرمین» در فرهنگسرای گلستان نقد و بررسی می شود.
نقد رمان «به نام یونس» در فرهنگسرای گلستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، در این نشست که با حضور نویسنده کتاب، علی آرمین و منتقدین احسان عباسلو و محمدرضا گودرزی برگزار می‌شود، رمان «به نام یونس» معرفی و بررسی شده و علاقه‌مندان می‌توانند سوالات خود را پیرامون کتاب از نویسنده و منتقدان بپرسند. هم‌چنین بخش‌هایی از کتاب توسط نویسنده آن خوانده می‌شود.

یونس یک روحانی است که نذر می‌کند به خاطر شفای دخترش سفری تبلیغی برود؛ آن هم به روستایی دور افتاده و با آداب و رسومی خاص. او در این روستا و در میان برف‌ها، ماجراهایی سخت و پرداستان دارد و با حادثه‌هایی عجیب و طاقت‌فرسا، ماه رمضانی متفاوت را تجربه می‌کند.

رمان «به نام یونس» نوشته‌ «علی آرمین» است. «مجید زارع» جلد آن را طراحی کرده و 207 صفحه دارد. قیمت آن 16هزار و500 تومان است و در زمستان 96 توسط انتشارات شهرستان ادب چاپ شده است.

حجت الاسلام علی آرمین؛ متولد 1361؛ دانشجوی دکترای دانشگاه معارف؛ اشتغال به درس خارج حوزه. سه رمان «پرواز با پاراموتور را دوست دارم»، «کمیک استریپ‌های شهاب» و «به نام یونس» از آثار او است.

نشست‌های «ترنم قلم»، مجموعه جلسه‌های نقد و بررسی کتاب است که به همت فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود و تاکنون بسیاری از نویسندگان نام‌آشنای کشور همراه با کتاب‌های خود در این نشست‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

نشست نقد و بررسی داستان به نام یونس روز سه‌شنبه، 6 شهریور ماه ساعت 17 در فرهنگسرای گستان واقع در نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان برگزار می‌شود. حضور علاقه‌مندان در این برنامه برای عموم آزاد است و دوستداران کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: