نشست جمع خوانی کتاب برای کودکان در کتابخانه عمومی ولایت اهواز

به گزارش لیزنا، سیده شیما طاهری کتابدار کتابخانه عمومی ولایت اهواز از برگزاری نشست جمع خوانی کتاب «مرد شمشیر و عشق» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم با حضور اعضاء کودک و نوجوان کتابخانه در بخش کودک آن کتابخانه خبر داد.

وی گفت: : با آن که حماسه حسینی را بارها گفته اند و ما نیز شنیده ایم، اما هنوز در اول وصف آن مانده ایم نه کهنه شده است و نه رموز و اسرار آن به پایان رسیده است. ما تشنگان، هنوز از دریای بی کران شخصیت امام حسین علیه السلام قطره ای ننوشیده ایم.

سیده شیما طاهری ادامه داد: در این نشست، کتاب «مرد شمشیر و عشق: حضرت امام حسین (علیه السلام)» نوشته «مهدی مراد حاصلی» از انتشارات منادی تربیت توسط سیده شیما طاهری کتابدار کتابخانه ولایت معرفی و توسط اعضاء جمع خوانی شد.

این کتاب از مجموعه ی گذری بر زندگی چهارده معصوم علیهم السلام جلد پنج می باشد که با نثری روان و قابل فهم به بیان سرگذشت امام حسین علیه السلام از کودکی تا صحنه عاشورا پرداخته است و منبعی مناسب برای کودکان و نوجوانان جهت آشنایی هر چه بیشتر آنها با این امام بزرگوار است .

در بخشی دیگری ازاین کتاب آمده است: «سعی بر آن داریم تا با مظلومیت این امام همام همراه باشیم و در مکتب پرفیض شهادتش درس ایثار و از خودگذشتگی بیاموزیم»