کد خبر: 37173
تاریخ انتشار: شنبه, 31 شهریور 1397 - 08:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آیین‌های سوگواری سیدالشهدا (ع) در کتابخانه و موزه ملی ملک

منبع : روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک
 آیین‌های سوگواری سیدالشهدا علیه‌السلام در تاسوعا و عاشورای حسینی برپایه وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.
آیین‌های سوگواری سیدالشهدا (ع) در کتابخانه و موزه ملی ملک

 

 به گزارش لیزنا، آیین‌های سوگواری سیدالشهدا علیه‌السلام در تاسوعا و عاشورای حسینی برپایه وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، نهم و دهم محرم 1440 قمری (28 و 29 شهریور 1397 خورشیدی) در کتابخانه و موزه ملی ملک با حضور گسترده کارکنان این موقوفه و شهروندان سوگوار حسینی برگزار شد.

به موجب سفارش «حاج حسین آقا ملک» واقف این مجموعه در وقف‌نامه، از هفتم تا یازدهم محرم هر سال، خدمات‌رسانی فرهنگی کتابخانه و موزه به مخاطبان موقتا متوقف و در این روزها مجلس عزاداری برپا می‌شود. در این مجلس‌های سوگواری سه روضه‌خوان و سخنران، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدصدرالدین شریعتی، امام جماعت مسجد قبا، آیت‌الله شیخ حسن همتی، استاد دانشگاه و حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ‌زاده، استاد اخلاق و پژوهشگر مسایل دینی، برپایه سفارش واقف در سوگ و رثای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفایشان روضه‌خوانی و سخنرانی کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: