کد خبر: 37486
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مهر 1397 - 09:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه و موزه ملی ملک و نمایشگاه طب‌الرضا، میزبان متخصصان طب سنتی

منبع : کتابخانه و موزه ملی ملک
شماری از متخصصان طب سنتی اسلامی- ایرانی هم زمان با برپایی نمایشگاه «سلطان دل؛ روایتی از طب‌الرضا» با همراهی دکتر فرهاد رهبر از کتابخانه و موزه ملی ملک بازدید کردند.
کتابخانه و موزه ملی ملک و نمایشگاه طب‌الرضا، میزبان متخصصان طب سنتی

به گزارش لیزنا، نمایشگاه «سلطان دل؛ روایتی از طب‌الرضا» که برپایه نسخه‌های خطی طب‌الرضا در گنجینه نسخه‌های خطی کتابخانه و موزه ملی ملک برپا شده است، روز چهارشنبه 18 مهر 1397 خورشیدی میزبان شماری از متخصصان و دانش‌آموختگان طب سنتی اسلامی- ایرانی بود که با همراهی دکتر فرهاد رهبر، استاد دانشگاه و از مدیران و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور و مشاور اقتصادی و دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی برای بازدید از گنجینه فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی به بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران آمده بودند.

بازدید از این نمایشگاه، همچنین تماشای تالارهای موزه‌ای و کتابخانه و دیگر نمایشگاه‌های نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و همفکری با کارشناسان و مدیران کتابخانه و موزه، بخشی دیگر از این برنامه بازدید بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: