کد خبر: 37497
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مهر 1397 - 12:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه سوم انجمن کتابخانه های عمومی باوی برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان باوی با هدف بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی و مشارکتی باوی، استان خوزستان، برگزار شد.
جلسه سوم انجمن کتابخانه های عمومی باوی برگزار شد

 به گزارش لیزنا، سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان باوی با هدف بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی و مشارکتی این شهرستان با حضور اعضاء انجمن در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه،حیدر کاظمی، فرماندار باوی به اهمیت کتاب و کتابخوانی و تاثیر آن در توسعه فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت:. این از فرضیات بدیهی است که میزان رشد و توسعه ‌یافتگی در هر کشوری ارتباط مستقیم با میزان مطالعه در آن فرهنگ و کشور دارد.

وی افزود: کتابخوانی تاثیر مهمی در زندگی افراد دارد و بر کسی پوشیده نیست، افراد مختلف با مطالعه کتاب و بالا بردن سطح آگاهی می توانند اطلاعات و بینش خود  را در  زندگی بالا ببرند.

همچنین در این جلسه، رفع مشکلات کتابخانه های مشارکتی و افزایش عضویت  کتابخانه ها و تشکیل انجمن خیرین و نذر کتاب و وضعیت پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری های ویس، شیبان و ملاثانی مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: