کد خبر: 37516
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 مهر 1397 - 12:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه آموزشی «جام باشگاه های کتابخوانی» در کتابخانه عمومی شهید باهنر اهواز

منبع : اداره کل کتابخانه های خوزستان
کارگاه آموزشی «جام باشگاه های کتابخوانی» با حضور مسئولین کتابخانه های عمومی و کتابداران اهواز در بخش کودک کتابخانه عمومی شهید باهنر برگزار شد.
کارگاه آموزشی «جام باشگاه های کتابخوانی» در کتابخانه عمومی شهید باهنر اهواز

 به گزارش لیزنا، کارگاه آموزشی «جام باشگاه های کتابخوانی» با حضور مسئولین کتابخانه های عمومی و کتابداران اهواز در بخش کودک کتابخانه عمومی شهید باهنر برگزار شد.

حسین صفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز هدف از برگزاری این کار گاه را آشنایی بیشتر کتابداران با باشگاه های کتابخوانی و ایجاد باشگاه های کتابخوانی، ترویج مطالعه و رونق کتابخوانی در شهرستان دانست وگفت: این کارگاه آموزشی «جام باشگاه های کتابخوان»  با شرکت 20 نفر از کتابداران کتابخانه های عمومی علاقمند به این جام به مدت 4ساعت درکتابخانه عمومی شهید باهنر  برگزار شد.

زهرا کمائی مربی این کارگاه و تسهیلگر برگزیده باشگاه کتابخوان گفت: باشگاه های ترویج کتاب خوانی کودک و نوجوان با هدف کمک به افزایش سرانه مطالعه بین کودک و نوجوان، تقویت فرهنگ گفتگو و استدلال و مهارت در بحث و قدرت، تحلیل و گسترش فرهنگ همکاری و مشارکت در انجام یک کار گروهی تشکیل شده است.

در پایان مربی و کتابداران تجربیات کتابخوانی همدیگر را به اشتراک گذاشتند و مقرر شد که همکاری خوبی درکتابخانه ها با در اختیارگذاشتن فضا و اعضا و منابع به باشگاه های کتابخوانی انجام شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: