برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه های عمومی بوشهر

 به گزارش لیزنا؛ سیدعلی هاشمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه ای که به منظور تدوین برنامه های هفته کتاب برگزار شد بیان کرد: بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، فرصتی مغتنم در جهت ارج بخشیدن دوباره به کتاب و کتاب خوانی و مقام شامخ کتابداران و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه است.

ایشان تصریح کرد: کتابخانه های عمومی در راستای رسالت مقدس خود در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مناسبت مبارک همت خواهند گماشت .

سیدعلی هاشمی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه کنونی اظهار داشت: به منظور آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه با فعالیت های صورت پذیرفته، این مراکز ضمن انعکاس عملکرد و فعالیت‌ها با ارائه خدمات عضویت رایگان در روز 24 آبانماه بعنوان روز کتاب و کتابخوانی ، برنامه های بازدید عموم از کتابخانه‌ها، برگزاری نشست های تخصصی، کتابخانه ای و مدرسه ای کتابخوان، جلسات نقد و بررسی کتاب، مسابقات متنوع فرهنگی و کتاب خوانی به صورت آنلاین و مکتوب، با ارائه بیش از 150 برنامه در خدمت هم استانی های شریف و فرهنگ دوست خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: آیین تقدیر و تجلیل از حامیان و خادمان کتاب و کتاب خوانی در روز بیست و دوم آبان ماه در سالن شهید آوینی اداراه کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار خواهد شد .