کد خبر: 37709
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 آبان 1397 - 10:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی برگزار می شود

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، به مناسبت روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در روزهای ۲۴ و ۲۶ آبان‌ماه در تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور انجام می‌شود.
طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت فرارسیدن بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در روزهای ۲۴ و ۲۶ آبان‌ماه در تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور انجام می‌شود.

اجرای این طرح به جز روز پنجشنبه ۲۴ آبان‌ماه، به علت فعالیت تک‌شیفت (نوبت صبح) کتابخانه‌های عمومی کشور در این روز و همچنین به منظور بهره‌مندی حداکثری متقاضیان عضویت در کتابخانه‌ها و سهولت خدمات‌رسانی کتابداران به مراجعان، در روز شنبه ۲۶ آبان‌ماه نیز انجام می‌شود.

در دو روز اعلام شده؛ عضویت در کتابخانه‌های عمومی به صورت سراسری صورت می‌گیرد و هر عضو با ثبت نام در یک کتابخانه امکان استفاده از تمام کتابخانه‌های سراسر کشور را خواهد داشت.

گفتنی است، عضویت خانوادگی در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در سایر روزهای سال نیز با پلکان کاهش در هزینه عضویت مواجه خواهد شد که خانواده‌های ۳ نفره، چهار نفره، پنج نفره و بیشتر می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: