کد خبر: 37943
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 دی 1397 - 16:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه مقاله نویسی در کتابخانه شهید باهنر کرمان

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان
به مناسبت هفته پژوهش، کارگاه آموزشی مقاله نویسی در کتابخانه شهید باهنر شهرستان کرمان برگزار شد.

به گزارش لیزنا، به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش کارگاه آموزشی مقاله نویسی و پروپوزال نویسی با حضور امین جهادسروستانی، مشاور و مسئول سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید باهنر برگزار شد.

در این نشست، امین جهاد سروستانی عنوان کرد: تحقیق و پژوهش نقش مهمی در پیشرفت استان و کشور دارد و هفته پژوهش فرصتی مناسبی برای ایجاد و احیای این تفکر در اذهان مردم و تمرکز بر ابعاد مختلف پژوهش است.

جهادسروستانی در ادامه به بیان مطالبی در خصوص شیوه های مقاله نویسی، ویژگی های مقاله علمی، ملاک‏ های محتوایی مقاله، مراحل مقدماتی گزارش پژوهشی، ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی، ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش توصیفی و شیوه های ارجاع پرداخت.

لازم به ذکر است، این کارگاه با توجه به نیاز مبرم دانشجویان و محققان به دانستن روش علمی نگارش مقاله های علمی- پژوهشی و با  حضور تعدادی از اعضا و پژوهشگران دانشگاه شهید باهنر کرمان و طلاب حوزه علمیه خواهران و به همت کتابداران کتابخانه عمومی شهید باهنر برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: