کد خبر: 38081
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 دی 1397 - 10:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شب شعر «لحظه ای سپید» در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام
همزمان با بزرگداشت پدر شعر فارسی، رودکی سمرقندی، شاعر روشندل، شب شعر «لحظه ای سپید» در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد.
شب شعر «لحظه ای سپید» در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد

به گزارش لیزنا، همزمان با بزرگداشت پدر شعر فارسی، رودکی سمرقندی، شاعر روشندل دربار سامانیان، شب شعر لحظه ای سپید با حضور جمعی از شاعران نامی و پیشکسوت استان ایلام در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد.

در ابتدای این نشست رمضان بشاره صیفی، سرپرست کتابخانه مرکزی ایلام ضمن خیرمقدم به میهمانان، به معرفی امکانات و خدمات بخش نابینایان کتابخانه مرکزی ایلام پرداخت.

وی بیان کرد: برگزاری چنین مراسمی در کتابخانه مرکزی می تواند در جذب مخاطب به کتابخانه و معرفی بخش های مختلف کتابخانه مؤثر باشد.

در ادامه این شب شعر، یلدا نیکوسرشت، مسئول انجمن شعر استان و دیگر شاعران نامی ایلام از جمله سمیه فلاحی، سبحان جوهری، طیبه شیخ مرادی، سعید رفیعی و ...  به شعرخوانی پرداختند و همچنین از سمیه رضوی نیا، شاعر روشندل ایلامی تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: