کد خبر: 38203
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 دی 1397 - 13:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

توزیع تجهیزات در کتابخانه های عمومی استان کرمان

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان
مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمان اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون ریال تجهیزات رایانه‌ای، کتابخانه‌ای، حفاظتی و چوبی خریداری و در سطح کتابخانه های عمومی استان توزیع شده است.
توزیع تجهیزات در کتابخانه های عمومی استان کرمان

به گزارش لیزنا، محمد جواد حسین زاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اعلام این خبر گفت: تأمین تجهیزات و امکانات لازم، روزآمد سازی منابع و ارائه خدمات متنوع به مراجعین از ارکان اساسی توسعه و پیشرفت کتابخانه های عمومی محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان های استان، نیازهای تجهیزاتی کتابخانه های عمومی شناسایی و در چندین مرحله خریداری شد و در اختیار کتابخانه های عمومی قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و ضرورت به روز رسانی کتابخانه های عمومی و ایجاد بخش های جدید در این مراکز گفت: ارائه خدمات مطلوب باعث استقبال بیشتر افراد از کتابخانه ها می شود.

حسین زاده ادامه داد: تجهیزات فوق بر اساس بازدیدهای ماهیانه کارشناسان اداره کل از کتابخانه ها و نیازمندی های اعلام شده از سوی روسای ادارات، مسئولان و کتابداران کتابخانه های عمومی استان خریداری و در اختیار ۲۳ شهرستان و ۱۰۲ باب کتابخانه عمومی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی، در گسترش دانش و ارتقای میزان آگاهی عمومی جامعه نقش بسزایی دارند، خاطرنشان کرد: عزم این نهاد، کمک به بالندگی و شکوفایی استعدادهای فردی، در راستای تولید اندیشه، علم و غنای فرهنگ جامعه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: