کد خبر: 38204
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 دی 1397 - 13:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرح کتابخوانی «شب نشینی با کتاب» در روستای قیام برگزار می شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد
 طرح کتابخوانی «شب نشینی با کتاب در خانواده» در کتابخانه عمومی شهدای قیام در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار شد.
طرح کتابخوانی «شب نشینی با کتاب» در روستای قیام برگزار می شود

به گزارش لیزنا، فریبرز تقی‌پور، مسئول کتابخانه عمومی شهدای قیام از اجرای طرح کتابخوانی «شب نشینی با کتاب در خانواده» در منازل اهالی روستای قیام در شهرستان لنده خبرداد.

تقی‌پور هدف از این کار را ترویج فرهنگ مطالعه دانست و اظهار داشت: این طرح در راستای ایجاد فضایی صمیمی در بین والدین و فرزندان خانواده با خوانش کتاب های مفید و آموزنده برگزارشده است.

مسئول کتابخانه عمومی شهدای قیام تصریح کرد: با توجه به اینکه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید از خانواده‌ها شروع شود و والدین باید اهل مطالعه باشند تا فرزندان هم کتابخوان شوند، به اجرای طرح «شب نشینی با کتاب در خانواده» اقدام کردیم.

تقی‌پور افزود: با اجرای این طرح، هر هفته یک خانواده از اهالی روستا میزبان نشست می شوند. کتاب‌هایی در اختیار اعضای خانواده قرار می‌گیرد که هرکدام از اعضا چند صفحه از کتاب را برای سایر افراد می‌خوانند. اعضای خانواده در صورتی که کتاب مورد علاقه آن‌ها بود، می‌توانند با مطالعه کامل این کتاب، آن را به سایر دوستان و خانواده‌ها نیز معرفی کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: