کد خبر: 38219
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 دی 1397 - 12:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بهسازی و توسعه فضای فیزیکی کتابخانه‌های روستایی تفت یزد در دستور کار قرار گرفت

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
بهسازی و توسعه فضای فیزیکی دو باب کتابخانه‌ روستایی شهرستان تفت در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان به ریاست فرماندار، به تصویب رسید.
بهسازی و توسعه فضای فیزیکی کتابخانه‌های روستایی تفت یزد در دستور کار قرار گرفت

به گزارش لیزنا، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت روز دوشنبه ۱۷ دی به ریاست فرماندار تفت تشکیل شد. در این جلسه، بهسازی و توسعه فضای فیزیکی دو باب کتابخانه‌ روستایی این شهرستان به تصویب اعضا رسید.

محمد محامدی، فرماندار تفت در این جلسه با قدردانی از عملکرد مطلوب اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در راستای توسعه کتابخوانی در تفت، اظهار داشت: وقتی اداره‌ای در شهرستان به نحو شایسته انجام وظیفه می‌کند و خدمات مطلوبی به مردم ارائه می‌دهد، نشان دهنده تعامل و همکاری متقابل همه ارگان‌ها در شهرستان است.

وی ادامه داد: وضغیت کنونی کتابخانه‌های عمومی شهرستان حاصل تلاش کارکنان و کتابداران کتابخانه‌ها و همچنین پیگیری و همدلی تمامی اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان است.

محامدی بر ضرورت توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در روستاهای تفت تأکید کرد و اظهار داشت: بخشداران باید نگاه ویژه‌ای به کتابخانه‌ها داشته باشند و با توجه به اینکه در روستاها، فضای آموزشی و فرهنگی چندانی وجود ندارد، باید با توسعه فیزیکی فضای کتابخانه‌ها، مکان مناسبی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی و بالا بردن سطح آگاهی روستاییان ایجاد شود.

در ابتدای جلسه نیز هادی قاسمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز به ارائه گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسات پیشین انجمن و فعالیت‌های انجام شده توسط کتابخانه‌های عمومی تفت پرداخت و برنامه‌های اداره متبوع خود در ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

در ادامه جلسه اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت نیز به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

توسعه فضای فیزیکی کتابخانه علی بن ابیطالب(ع) گاریزات، احداث ساختمان جدید کتابخانه کوثر نصرآباد و برپایی نشست‌های معرفی کتاب‌ با مضمون انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای نظام شکوهمند اسلامی، از مصوبات مهم این جلسه بود.

گفتنی است، در این جلسه از اعضای انجمن شهرستان تفت به پاس همکاری و حضور مستمر در جلسات، با اهدای لوح سپاس قدردانی شد. فرماندار تفت همچنین از رؤسای ادارات فعال در برگزاری هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح شهرستان، تقدیر کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: