کد خبر: 38221
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 دی 1397 - 12:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمان از کتابخانه‌های شهربابک

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان
حسین زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان در حاشیه حضور در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر دهج، از کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهربابک بازدید کرد.
بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمان از کتابخانه‌های شهربابک

به گزارش لیزنا، محمدجواد حسین زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان ضمن حضور در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر دهج و دیدار با مسئولان، از کتابخانه عمومی این شهرستان نیز بازدید کرد.

جلسه انجمن کتابخانه عمومی دهج با حضور اکبر معاذاللهی، بخشدار؛ رضا فروتن، شهردار؛ محمد محمدی، رئیس شورای شهر و حسن منگلی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهربابک و مسئول و کتابداران کتابخانه مرحوم امیری دهج برگزار شد.

معاذاللهی، بخشدار شهربابک عنوان کرد:  اقدامات ارزشمند کتابخانه عمومی مرحوم امیری در این شهر قابل تقدیر است و این موضوع در ارتقای سطح فرهنگ کتاب و کتابخوانی منطقه موثر بوده است.

در ادامه حسین زاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با تأکید بر لزوم افزایش و ارتقای کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: کتابداران خلاق، خدوم و ساعی اصلی ترین سرمایه کتابخانه های عمومی شهرستان شهربابک هستند.

حسین زاده یادآور شد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا علاوه بر افزایش سرانه فضای مطالعاتی، کیفیت این مراکز فرهنگی را نیز بالا ببریم.

در ادامه منگلی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان عنوان کرد: شهربابک چهار باب کتابخانه عمومی نهادی و دو باب کتابخانه مشارکتی داشته و از نظر شاخص عضویت و امانت کتاب جایگاه مطلوبی دارد؛ اما نیاز است منابع کتابخانه های عمومی این شهرستان تقویت شوند.

در حاشیه این نشست حسین زاده و هیئت همراه از بخش‌های مختلف کتابخانه های عمومی امیری دهج، حبیب ابن مظاهر خرسند، شهید بهشتی و حضرت ولیعصر(عج) شهربابک بازدید کردند. مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن گفتگو با اعضا و کتابداران، در جریان درخواست های اعضا و مشکلات کتابخانه قرار گرفت و در خصوص رفع نیازهای تعمیراتی و تجهیزاتی کتابخانه های عمومی قول مساعد داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: