کد خبر: 38224
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 دی 1397 - 12:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه شورای محله منطقه ۱۱ مشهد برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
در جلسه شورای محله منطقه ۱۱، در کتابخانه شهید باهنر مشهد بر لزوم استفاده از ظرفیت های کتابخانه در برگزاری برنامه های اجرایی پارک ملت مشهد تاکید شد.
جلسه شورای محله منطقه ۱۱ مشهد برگزار شد

به گزارش لیزنا، جلسه شورای محله منطقه ۱۱ مشهد با حضور سعیدرضا عماد، دبیر شورا؛ عباس سیامکی، مدیر پارک ملت؛ محمود زاهدی، عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگر؛ مرضیه شکری پور، نماینده پیشکسوتان؛ اعظم طلایی، مسئول بسیج نوجوانان و رابط بهداشت؛ سعید زری نیا، نماینده جوانان و روزبه ودیعی، خبرنگار در کتابخانه عمومی شهید باهنر مشهد برگزار شد.

این جلسه با حضور سعیدرضا عماد، دبیر شورا؛ عباس سیامکی، مدیر پارک ملت؛ محمود زاهدی، عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگر؛ مرضیه شکری پور، نماینده پیشکسوتان؛ اعظم طلایی، مسئول بسیج نوجوانان و رابط بهداشت؛ سعید زری نیا، نماینده جوانان و روزبه ودیعی، خبرنگار محله برگزار شد.

سیمین برازش، مسئول کتابخانه عمومی شهید باهنر عنوان کرد: اگر فرزندان مان به طور صحیح، اصولی و متناسب با شرایط و نیاز جامعه آموزش ببینند و تربیت شوند، بدون شک جامعه‌ای موفق و پویا خواهیم داشت و یکی از ابزارهای آموزش صحیح به کودکان کتاب‌های مفید و ارزشمند است، بنابراین خواندن کتاب، باید در برنامه روزانه افراد از بدو تولد تا بزرگسالی گنجانده شود.

برازش ادامه داد: در این راستا مباحثی در خصوص ارائه برنامه های زمستانه و اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی در فضای پارک ملت و همچنین استفاده از پتانسیل کتابخانه عمومی شهید باهنر در این فعالیت ها مطرح شد و مباحثی در جهت ایجاد علاقه به کتاب و کتابخوانی و عوامل متعددی که در این رابطه  نقش دارند، مطرح  شد

در ادامه این جلسه نشست کتاب خوان کتابخانه ای در کتابخانه عمومی شهید باهنر و با  حضور اعضای شورای محله برگزار شد. در این نشست کتاب های ذیل معرفی شد:

«خورشید مغرب» نویسنده: محمد رضا حکیمی / ارائه توسط: محبوبه نوری(عضو کتابخانه)

«مادام بوآری» نویسنده: گوستاو فلوبر / ارائه توسط: فاطمه لکزیان (عضو کتابخانه) 

«خاطرات سفیر» نویسنده: نیلوفرشادی مهر / ارائه توسط: فهیمه صمیمی(عضو کتابخانه) 

«سفر روح» نویسنده: مایکل نیوتن / ارائه توسط : فرحناز موحدان(عضو کتابخانه) 

«مردی به نام اوه» نویسنده: فردریک بکمن / ارائه توسط: فریده سهیلی(عضو کتابخانه)

«تئوری انتخاب» نویسنده: ویلیام گلسر / ارائه توسط: زهرا پوراسماعیل(عضو کتابخانه) 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: