کد خبر: 38231
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 دی 1397 - 12:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست ادبی «شبی با روزها» در ندوشن یزد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
 نشست ادبی نقد و تحلیل کتاب «روزها» اثر محمدعلی اسلامی ندوشن، با همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بخشداری ندوشن و تعدادی از نهادهای محلی، در ندوشن یزد برگزار می‌شود.
نشست ادبی «شبی با روزها» در ندوشن یزد

به گزارش لیزنا، نشست ادبی نقد و تحلیل کتاب «روزها» اثر محمدعلی اسلامی ندوشن، با همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بخشداری ندوشن و تعدادی از نهادهای محلی، در ندوشن یزد برگزار می‌شود.

در این نشست ادبی که پنج‌شنبه شب ۲۰ دی ماه در خانه فرهنگ خاور شهر ندوشن برگزار می‌شود، چند تن از اساتید و صاحبنظران در حوزه ادبیات و فرهنگ به ایراد سخن در خصوص کتاب «روزها» اثر محمدعلی اسلامی ندوشن خواهند پرداخت.

اصغر دادبه، محمد دهقانی، عبدالعظیم پویا، حسین مسرت، حسین رافی و علی اکبر جعفری ندوشن، از اساتیدی هستند که در نشست «شبی با روزها» سخنرانی می‌کنند.

از دیگر برنامه‌هایی که در حاشیه این مراسم برگزار خواهد شد، افتتاح نگارخانه شاهنامه شهر ندوشن است.

گفتنی است، محمدعلی اسلامی ندوشن در سال ۱۳۰۴ در شهر ندوشن از توابع شهرستان میبد در استان یزد به دنیا آمد. وی پس از اخذ مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران به اروپا عزیمت کرد و در نهایت نیز مدرک دکترای حقوق بین‌الملل را از دانشگاه سوربون اخذ کرد. این نویسنده، شاعر و اندیشمند برجسته، کتاب‌های متعددی به رشته تحریر درآورده که کتاب «روزها» از معروف‌ترین آثار او است. این اثر در چهار جلد چاپ شده و مجموعه‌ای از خاطرات اسلامی ندوشن از سن ۴ تا ۵۳ سالگی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: