کتابخانه عمومی امام حسن عسکری مشهد میزبان برنامه های متنوع فرهنگی شد

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی امام حسن عسکری(ع) مشهد با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، میزبان برنامه های متنوع فرهنگی شد. بازدید علیرضا سخندان، داوربین المللی فوتبال از کتابخانه، برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان کتابخانه ای هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و نصب تابلو راهنمای کتابخانه در روستا از فعالیت های انجام شده بود.

 

مراسم تقدیر از برگزیدگان کتابخانه ای هشتمین «جشنواره کتابخوانی رضوی»

مراسم تقدیر از برگزیدگان شرکت کننده در هشتمین «جشنواره کتابخوانی رضوی» در کتابخانه عمومی امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

رها عباس زاده، ندا تقی زاده و مائده شیر افکن در بخش نقاشی و ستایش احسانی زاده و زهرا نیکوکار، برگزیدگان کتابخانه ای هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه عمومی امام حسن عسکری(ع) بودند.

 

بازدید علیرضا سخندان، داور بین المللی فوتبال کشور از کتابخانه

به همت مسئول کتابخانه عمومی امام حسن عسگری(ع)، علیرضا سخندان، دبیر آموزش و پرورش و داور برجسته و بین المللی فوتبال به همراه جمعی از معلمان و دانش آموزان مدرسه از بخش های مختلف کتابخانه بازدید کرد.

در این بازدید زهرا علی پور، مسئول کتابخانه عمومی امام حسن عسگری(ع) به معرفی بخش های مختلف کتابخانه و خدمات ارائه شده در کتابخانه پرداخت و از مسئولان و دانش آموزان خواست ارتباطی مستمر و مداوم با کتابخانه داشته باشند.

علیرضا سخندان نیز به نقش کتاب و کتابخانه در پرورش ذهن افراد به ویژه دانش آموزان اشاره کرد و گفت: همانطور که ورزش برای تقویت و سلامتی جسم انسان مفید است، کتاب نیز در سلامت روح انسان موثر است.

 

 

نصب تابلوی راهنمای کتابخانه در ۲ نقطه از روستا

با تلاش و پیگیری مسئول کتابخانه عمومی امام حسن عسگری(ع) و با همکاری دهیار روستا، تابلوی راهنما کتابخانه عمومی با هدف دسترسی آسان تر اهالی به کتابخانه در ۲ نقطه از روستا نصب شد.

شاین ذکر است روستای عسکریه مرکز دهستان میان ولایت بخش مرکزی در غرب مشهد، حد فاصل شهر مشهد و چناران واقع شده و  بالغ بر ۲۰۰۰ تن جمعیت دارد.