کد خبر: 38291
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 دی 1397 - 10:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار سرپرست کتابخانه های عمومی اصفهان با نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان
با هدف بهبود وضعیت کتابخانه ها در استان اصفهان، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان با نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
دیدار سرپرست کتابخانه های عمومی اصفهان با نماینده مجلس شورای اسلامی

به گزارش لیزنا، امیر هلاکویی، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان با هدف بهبود وضعیت کتابخانه ها با سمیه محمودی، نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان دیدار کرد.

هلاکویی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی مختصر از وضعیت کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: تعامل بسیار خوبی بین اداره کل کتابخانه های عمومی استان و نمایندگان استان برقرار و امید است این تعامل به ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان و در نهایت توسعه فرهنگی کشور بینجامد.

در ادامه محمودی نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از سرپرست و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: یکی از مهم ترین ارکان رشد و بالندگی یک جامعه فرهنگ غنی و بالای جامعه است، که بهبود این امر جز با افزایش سطح مطالعه مفید و گسترش فرهنگ کتابخوانی محقق نخواهد شد.

پس از این دیدار سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از کتابخانه های عمومی شهید صدر روستای اسفرجان، دکتر امینی و سردار شهید همت شهرضا، بازدید و با کتابداران این کتابخانه ها دیدار و گفتگو کرد.

همچنین هلاکویی در انتهای این بازدید از کتابخانه در شرف تاسیس ریحانه النبی سروستان شهرضا نیز بازدید کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: