کد خبر: 38319
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 دی 1397 - 11:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پیام استاندار مازندران در تجلیل از گلعلی بابایی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران
 استاندار مازندران در پیامی به آئین تجلیل از گلعلی بابایی، نویسنده برجسته ادبیات پایداری که از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در ساری برگزار شد، از وی قدردانی کرد.
پیام استاندار مازندران در تجلیل از گلعلی بابایی

به گزارش لیزنا، متن پیام احمد حسین زادگان، استاندار مازندران به آئین تجلیل از گلعلی بابایی، نویسنده برجسته ادبیات پایداری که از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران صبح امروز (دوشنبه ۲۴ دی ماه) در ساری برگزار شد، بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

تجلیل از سردار گلعلی بابایی که نامش با دفاع مقدس گره خورده است، سبب افتخار ما در استان مازندران است؛ خوشحالیم از اینکه از او در وطنش قدردانی می کنیم.

او رزمنده ای عزتمند و جانبازی غیور است که سلاحش را بر زمین نگذاشت. هر چند سلاح قلمش را همان زمان که سلاح جنگی در دست داشت، به دست گرفته بود؛ اما پس از جنگ، قلم را عاشقانه به رقص آورد و از غبار جبهه های نبرد، جوهری ساخت که صفحات تاریخ را با واقعیاتی شگرف، به ثبت برساند و برای آیندگان فریاد بزند که در این برهه از زمان، جوانانی به اوج کمال انسانی دست یافتند که باورش شاید سخت باشد اما گلعلی بابایی، شاهدی عینی و سندی گویا برای این انسان های بزرگ است.

باید به همت بالای این برادر ارجمند، آفرین گفت؛ او برای اعتقاداتش جهاد کرد و نام خود را در زمره افرادی قرار داد که نام و یاد شهدا را زنده نگه داشته اند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، این خود کمتر از شهادت نیست.

خداوند متعال، دستان پر خیر او را که برای شهدا نوشته اند، در دست عنایت شهدا و سید و سالار شهدا قرار دهد.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: