کد خبر: 38340
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 دی 1397 - 10:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شور کتابخوانی در کتابخانه مرکزی بجنورد خراسان شمالی جریان دارد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی
 مسئول کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز بجنورد از انجام فعالیت های متنوع فرهنگی در این کتابخانه خبر داد.
شور کتابخوانی در کتابخانه مرکزی بجنورد خراسان شمالی جریان دارد

به گزارش لیزنا، مرجان بداغ آبادی، مسئول کتابخانه عمومی مرکزی (آیت الله مهمان نواز (ره))  بجنورد گفت: کتابداران کتابخانه مرکزی بجنورد با برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی میزبان خیل مشتاقان به کتابخوانی در روزهای سرد زمستانی هستند.

بداغ آبادی  گفت: کتاب «ابله» اثر داستایوسفکی، ترجمه سروش حبیبی، با حضور اعضای بزرگسال کتابخانه  معرفی شد و حضار به نقد و برسی این کتاب پرداختند.

وی افزود: در بخش کودک، کتاب «امیر کبیر» نوشته فرهاد حسن زاده به مناسبت سالروز درگذشت امیر کبیر  و کتاب «زندگی و مرگ جهان پهلوان تختی» نوشته سید عباس فاطمی جمع خوانی و روان خوانی شد. همچنین در نشست کتاب‌خوان خردسال که برای دومین بار در حضور مادران و مادربزرگ ها برگزار شد، کودکان با کمک والدین کتاب های مورد علاقه خود را با زبان شیرین کودکانه با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

 مسئول کتابخانه عمومی مرکزی بجنورد گفت: نشست های جمع خوانی  کتاب بزرگسالان با عنوان «عصر کتاب» که هفته ای دو بار در  محل کتابخانه  برگزار می شود نیز این هفته با جمع خوانی کتاب «لطفا موفقیت را باور کنید» نوشته: محمود نامنی، جمع خوانی شد و مورد بررسی قرار گرفت.

بداغ آبادی ادامه داد: از برنامه های ویژه بخش نابینایان اجرای قصه گویی نمایشی توسط کتابدار و اعضای نابینا، در بخش کودک کتابخانه مرکزی برای اعضای کودک بود که با استقبال کودکان مواجه شد.

گفتنی است، نشست تخصصی شعر با حضور علاقه مندان به حوزه شعر و نشست کتاب‌خوان نوجوان از برنامه‌های دیگر این کتابخانه در هفته سوم دی ماه بود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: