کد خبر: 38349
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 دی 1397 - 10:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه مشارکتی حضرت صاحب الزمان (عج) در آبیک استان قزوین افتتاح می شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین
    رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک از افتتاح کتابخانه مشارکتی حضرت صاحب الزمان (عج) در پایگاه هوا نیروز شهید امینی آبیک به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کتابخانه مشارکتی حضرت صاحب الزمان (عج) در آبیک استان قزوین افتتاح می شود

به گزارش لیزنا، رمضان حیدری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک اظهار داشت: با پیشنهاد اداره کل کتابخانه های استان و تعامل و پیگیری اداره کتابخانه های شهرستان آبیک با ادارات و سازمان ها و با  هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه، اقداماتی جهت راه اندازی کتابخانه های مشارکتی در مناطق مختلف شهرستان آبیک در اولویت قرار گرفته است.

حیدری ادامه داد: در این راستا، کتابخانه مشارکتی حضرت صاحب الزمان (عج) واقع در پایگاه هوانیروز شهیدامینی در فضایی به مساحت ۱۲۰ مترمربع افتتاح می شود.

وی گفت: این کتابخانه در حال حاضر دارای ۷۰۰۰ نسخه کتاب است. با همت و پیگیری اداره کل کتابخانه ها نرم افزار کتابداری نیز در اختیار کتابخانه  حضرت صاحب الزمان (عج) قرارگرفته و منابع مکتوب و نشریات نیز از سوی نهاد کتابخانه های کشور به این کتابخانه ارسال می شود.

حیدری در پایان گفت: ایجاد فضای مناسب و افزایش امکانات جهت دسترسی آسان عموم مردم به کتاب و کتابخانه، از جمله راهکارهایی است که با توجه به هزینه ی بالای خرید کتاب، می تواند نقشی مهم در ارتقای فرهنگی جامعه داشته باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: