کد خبر: 38350
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 دی 1397 - 10:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه های عمومی قزوین میزبان ۴۰ برنامه فرهنگی می شوند

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی قزوین
نشست هم اندیشی برای برگزاری برنامه های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کتابخانه های عمومی استان قزوین برگزار شد.
کتابخانه های عمومی قزوین میزبان ۴۰ برنامه فرهنگی می شوند

به گزارش لیزنا، نشست هم اندیشی برای برگزاری برنامه های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کتابخانه های عمومی استان، با حضور رویا اسماعیلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی، معاون و کارشناسان اداره کل کتابخانه های استان برگزار شد.

رویا اسماعیلی، مدیرکل کتابخانه های استان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالروز پیروی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برگزاری باشکوه برنامه ها و مراسم پیروزی انقلاب اسلامی، مهم ترین برنامه این اداره کل در روزهای آتی است.

وی ادامه داد: مسابقات نقاشی، مسابقات کتابخوانی، نشست های بصیرتی، مسابقه خلاصه گویی کتاب، نشست های خاطره گویی و روایت گری انقلاب، مسابقات ساخت کاردستی و نقد و رونمایی کتاب هایی با موضوع انقلاب اسلامی از برنامه های مدون برای دهه مبارک فجر است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: جشنواره خوشنویسی با عنوان «چهل سالگی» با محوریت کتابت شعارهای انقلابی در کتابخانه های منتخب هر شهرستان، نشست ویژه در خصوص بررسی نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و  همایش پیاده روی و مسابقات ورزشی، از دیگر فعالیت های این اداره کل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به همراه قرائت وصیت نامه شهدا، تجلیل از نویسندگان و ناشران انقلاب اسلامی، نشست کتاب خوان ویژه خانواده شهدای انقلاب،  مسابقه کتابخوانی وصیت نامه امام (ره) و مسابقه مشاعره انقلاب نیز با همکاری نویسندگان و ناشران و مولفان برگزار خواهد شد.

اسماعیلی برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور، فضاسازی ویژه این ایام، برگزاری کارگاه های مهارت های زندگی قرآنی و مراسم تجلیل از یک نویسنده ارزشی استان با نام «چهل قلم» را از دیگر برنامه های این اداره کل در سالگرد پیروزی انقلاب عنوان کرد.

در این جلسه معاون مدیرکل و کارشناسان نیز نقطه نظرات خود را ارائه و در رابطه با برگزاری با شکوه این فعالیت ها، پیشنهاداتی مطرح کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: