کد خبر: 38395
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 دی 1397 - 13:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

لزوم حمایت از افزایش بودجه سال ۹۸ کتابخانه‌های عمومی کشور

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به مسائل فرهنگی،‌ در خصوص حمایت و پیگیری برای افزایش بودجه سال ۹۸ کتابخانه‌های عمومی کشور قول مساعد داد.
لزوم حمایت از افزایش بودجه سال ۹۸ کتابخانه‌های عمومی کشور

به گزارش لیزنا، به منظور بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی، نشستی با حضور احمد همتی، نماینده مردم شهرستان‌هاس سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق مجلس؛ نورعلی غلامحسین نیا سماکوش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و جمعی از کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان برگزار شد.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به این مطلب که توسعه فرهنگی موجب پیشرفت جامعه می شود، عنوان کرد: در کتابخانه‌ها برنامه ‌های متنوع فرهنگی در حال برگزاری است.

نورعلی غلامحسین نیا سماکوش با اشاره به بودجه سال ۱۳۹۸ کتابخانه‌های عمومی کشور خواستار حمایت جدی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی جهت افزایش بودجه شد.

وی با اشاره به خدمات فرهنگی متنوع در کتابخانه های عمومی در خصوص تنگناهای مالی و اعتباری گزارشی ارائه کرد.

در ادامه عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بودجه ای سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: باید متخصصان در هر حوزه برای رفع معضلات راهکارهایی ارائه دهند.

وی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه امروزی افزود: مجلس به مسائل فرهنگی نگاه ویژه ای دارد.

همتی با تاکید بر اینکه کتابخانه‌ها نقش بسزایی در افزایش آگاهی مردم دارند، عنوان کرد: قطعا از دستگاه‌های فرهنگی از جمله  نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بحث مسائل بودجه ای حمایت خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: