کد خبر: 38398
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 دی 1397 - 14:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری
چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری با محوریت برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.
چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش لیزنا، چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه به ریاست جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور سعید صالحی، مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری؛ فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز؛ فرزاد رحیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ یوسف اسلامی، مدیرکل دفتر شهری استانداری؛ شهرام مقدس، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری؛ احسان فروزنده، مدیرکل روابط عمومی استانداری؛ مرداس طاهری، فرماندار شهرستان فارسان؛ غدیر ولی پور، بخشدار بخش مرکزی شهرستان کیار؛ حمید رضا حیدری، مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان؛ روسای ادارات کتابخانه های شهرستان های فارسان و کیار و دیگر اعضای انجمن در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد.

در این جلسه جعفر مردانی، ضمن تشکر از تعامل سازنده دستگاه های اجرایی استان با اداره کل کتابخانه ها، اظهار داشت: بحث کتابخوانی سهم بسزایی در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد و انتظار می رود در راستای توسعه همه جانبه استان این تعامل و همکاری بیش از پیش صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: سرمایه اصلی انقلاب، مردم هستند و هر کجا توطئه ای از جانب دشمنان این انقلاب برنامه ریزی می شود، مردم با حضور شکوهمند خود این توطئه را نقش بر آب می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اجرای برنامه های متنوع و کتاب محور به مناسبت دهه فجر تأکید کرد و خواستار برنامه ریزی جهت انجام فعالیت در این مناسبت شد.

در ادامه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن قرائت دستور جلسه و روند پیگری مصوبات جلسه پیشین به مشکلات پیش روی کتابخانه ها از جمله  شهرها و روستاهای فاقد کتابخانه پرداخت و خواستار اهتمام بیش از پیش مسئولان به این مهم شد.

حل مشکل اختصاص بودجه جهت احداث کتابخانه مرکزی، وضعیت پروژه فرهنگسرای گهرو و طبقه مربوط به کتابخانه و راه اندازی کتابخانه در شهرهای پردنجان و گوجان از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

گفتنی است در این جلسه از مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل فعالیت شایسته در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان دستگاه های برتر همکار در این جشنواره با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: