کد خبر: 38534
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 بهمن 1397 - 16:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آیین تجلیل از محمد جواد محبت در کرمانشاه برگزار می شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه
 در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در قالب طرح «چهل قلم» از محمد جواد محبت، شاعر متعهد و برجسته کرمانشاهی تجلیل می شود.
آیین تجلیل از محمد جواد محبت در کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش لیزنا، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان، آیین تجلیل از محمد جواد محبت، شاعر  متعهد و برجسته کرمانشاهی در قالب اجرای طرح ملی «چهل قلم» روز سه شنبه ۹ بهمن ماه با حضور مسئولان استان، نویسندگان، شاعران و علاقمندان در سالن اجتماعات کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار می شود.

«دو کاج»، «نماز» و «آشنای همیشه خوبان» مشهورترین سروده‌های محبت است که در کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی به چاپ رسید. «از خیمه‌های عاشورا»، «آن سوی چهره زرد خورشید»،«موج عطرهای بهشتی»، «آه... ای بانوی طوبی سایه آه...»، «گریه دل ناصبوران»، «خاطرات سبز»، «از مرزهای فریاد»، «قلب را فرصت حضور دهید »، «اشک لطف می‌کند»، «کوچه باغ آسمان» و «نردبان آسمان» برخی از آثار وی است.

گفتنی است، طرح ملی «چهل قلم» به مناسبت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شود. در قالب این طرح، ۴۰ تن از نویسندگان برجسته در حوزه‌های مختلف در ۳۱ استان کشور موردتجلیل قرار خواهند گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: