کد خبر: 38630
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 بهمن 1397 - 15:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه روز جهانی عدالت اجتماعی در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می شود

منبع : روابط عمومی کتابخانه حسینیه ارشاد
کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور آگاهی‌رسانی از تاریخ 1 تا 7 اسفند ماه نمایشگاهی منابع موجود در موضوع عدالت اجتماعی را در ساعات کار کتابخانه برپا می‌کند.
نمایشگاه روز جهانی عدالت اجتماعی در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می شود

به گزارش لیزنا، مجمع عمومی سازمان ملل در سال 2007 روز 20 فوریه برابر با اول اسفند ماه را به عنوان روز جهانی عدالت اجتماعی انتخاب نمود.

در قطع‌نامه ای که به همین مناسبت به تصویب رسید از دولت‌های عضو درخواست شده است که سیستم اقتصادی خود را بر پایه عدالت، برابری و مسئولیت جمعی تنظیم کنند. انتخاب روزی به نام روز جهانی عدالت اجتماعی با هدف حمایت کشورهای جهان در جهت  ریشه‌کنی فقر، اشتغال همه افراد، کار شایسته، ‌تساوی جنسیتی و دسترسی به رفاه اجتماعی و عدالت برای همه اعلام شده است.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور آگاهی‌رسانی از تاریخ 1 تا 7 اسفند ماه نمایشگاهی از منابع موجود را در ساعات کار کتابخانه برپا می‌کند و مشتاقانه آماده پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 22866465 تماس گرفته یا از طریق نشانی www.hepl.ir پرسش‌های خود را با کتابدار آنلاین مطرح نمایید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: