قوچان پاتوق مثبت کتاب شد

به گزارش لیزنا، رئيس مجتمع فرهنگي و كتابخانۀ امام‌رضا(ع) قوچان، از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی از برگزاری پاتوق فرهنگی مثبت کتاب در این کتابخانه خبر داد. بهرام هراتی در این خصوص تصریح کرد: سه برنامۀ مجزا در زیرِ این عنوان به صورت هفتگی در این کتابخانه برگزار می‌شود که «دخترانۀ بهترین کتابی که خوانده‌ام» در روزهای شنبه یکی از آنهاست. وی ادامه داد: برنامۀ مثبت‌اندیشی وتوسعۀ فردی به علاوۀ فن بیان و تفکر خلاق میهمان چهارشنبه‌های این کتابخانه است که افراد با رویکرد ذهنیت مثبت به استعدادها و توانایی‌های هر فرد در محیط و شرایط مختلف به گفتگو می‌پردازند.

هراتی افزود: «مثبت کتاب» عنوان برنامۀ پنج‌شنبه‌های این کتابخانه است که در این جلسه، اعضا پیرامون کتابی که از هفتۀ قبل معرفی و طی هفته مطالعه شده گفتگو و تبادل‌نظر می‌کنند. وی در ارتباط با طرح پاتوق فرهنگی مثبت کتاب، گفت: این طرح رویکردی جدید در مجتمع فرهنگی و کتابخانۀ امام‌رضا(ع) قوچان است که به درخواست اعضا و هم‌زمان با هفتۀ کتابِ سال جاری آغاز شد و تاکنون 15 برنامه از آن اجرا شده است.

گفتنی است مجتمع فرهنگی و کتابخانۀ امام‌رضا(ع) قوچان در زمینی به مساحت ۱۱هزار مترمربع و زیربنای ۴هزار و 300متر مربع در چهار طبقه، واقع در بلوار مصلی، جنب سازمان تأمین اجتماعی، همه‌روزه به‌جز ایام تعطیل از ساعت 7:15 تا 19:30 به علاقه مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در گروه‌های سنی مختلف ارائۀ خدمات می‌دهد.