پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آرادان استان سمنان برگزارشد

به گزارش ، پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آرادان با حضور سعید افشار نادری، فرماندار؛ جواد صفری، معاون فرماندار؛ابراهیم مونسان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی  شهرستان و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان   با هدف برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌ها  و ارائه راهکار برای ترویج فرهنگ مطالعه در فرمانداری شهرستان آرادان برگزارشد.

سعید افشار نادری ضمن عرض تبریک  ایام الله دهه فجر بیان داشت: در زمان قبل انقلاب کتابخانه ها چنین سازمان یافته نبود اما اکنون از لحاظ فیزیکی و فرهنگی شاهد توسعه کتابخانه‌ها هستیم.

وی نقش کتابداران را در جامعه مهم دانست و افزود: کتابداران باید مراجعان را در انتخاب کتاب مناسب راهنمایی کنند.

افشار نادری با تاکید بر اینکه رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ایثارگری مردم وفادار بود که انقلاب اسلامی به ثمر نشست  اظهار داشت:  امروز این انقلاب با رهبری های مقام معظم رهبری مسیر تعالی و پیشرفت را با اقتدار طی می کند.

در ادامه ابراهیم مونسان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آرادان گفت: هم اکنون ۳کتابخانه ی عمومی در سطح شهرستان  مشغول ارائه خدمات هستند .

وی افزود:در ایام الله دهه فجر نشست های کتاب‌خوان با موضوع انقلاب اسلامی، مسابقات فرهنگی،زنگ انشا با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس، جلسات مطالعاتی، مسابقات نقاشی و خلاقیت  در کتابخانه‌ها برگزار می شود.

 در خاتمه اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آرادان در خصوص برنامه‌های فرهنگی کتابخانه ها وجذب مخاطب به این محیط فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.