کد خبر: 38690
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 بهمن 1397 - 15:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و بهزیستی قزوین

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین
 مدیر کل کتابخانه‌های عمومی قزوین از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این اداره کل و بهزیستی استان خبر داد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و بهزیستی قزوین

به گزارش لیزنا، رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان این اداره کل و بهزیستی استان اظهار داشت: با توجه به رسالت کتابخانه‌های عمومی در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی و با هدف برگزاری برنامه های فرهنگی مفید و رایگان برای مددجویان بهزیستی، این تفاهم نامه امضا شد.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین، ارائه خدمات مطلوب فرهنگی را موضوع‌ مهم این تفاهم‌نامه دانست و عنوان کرد: تقویت کتابخانه‌های موجود در مهدهای کودک و ارتقاء کمّی و کیفی سطح خدمات کتابخانه‌ها، اجرای برنامه‌ها و دوره‌های فرهنگی و آموزشی مشترک، ترویج فرهنگ مطالعه به ویژه بین مخاطبان کودک و بانوان آسیب دیده اجتماعی، انجام پژوهش‌ها و اجرای طرح‌های مشترک از اهداف این تفاهم‌نامه است.

اسماعیلی، معرفی استادان و کارشناسان کتاب کودک برای بهره‌برداری از دانش و تجربیات آنان را یکی از مهم‌ترین وظایف اداره کل کتابخانه‌های عمومی در این تعهد مشترک دانست و گفت: هماهنگی با رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی و مسئولان کتابخانه‌ها برای بازدید و استفاده از امکانات کتابخانه‌های عمومی و برگزاری دوره های مهارت افزایی برای دختران و پسران جوان بهزیستی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه هستند.

وی یادآور شد: اداره کل بهزیستی در زمینه‌هایی همچون همکاری در ارائه خدمات مشاوره ای و معرفی کارشناسان مجرب در راستای برگزاری دوره های مفید در کتابخانه ها را از دیگر اقدامات انجام شده در این تفاهم نامه عنوان کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: