مراسم تجلیل از ایثارگران اداره کل کتابخانه های عمومی کرمان

به گزارش لیزنا، مراسم تجلیل از ایثارگران اداره کل کتابخانه های عمومی در گردهمایی ایثارگران دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محمدرضا سوقندی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارران؛ محمدرضا علیزاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جواد حسین زاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی و جمعی از مدیران، برگزار شد.

محمدرضا سوقندی، مشاور وزیر فرهنگ در امور ایثارگران، در گردهمایی ایثارگران دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که ظاهراً تاریخ انقلاب از سال ۴۲ آغاز شد، افزود: اما حقیقت این است که انقلاب اسلامی محصول قرن ها تلاش، جهاد، شهادت و دعا است.

محمدرضا علیزاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز  با اشاره به این  که این گردهمایی، اولین گردهمایی در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: خوشحال هستیم این خانواده به بهانه تجلیل از ایثارگران گردهم جمع شده اند و علاقه مند هستیم که این گونه جلسات به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

 حسنی سعدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان هم گفت: که همه مدیون شهدا هستیم و باید در رفتار و عمل به وظایف خود عمل کنیم.

در این مراسم از ایثارگران اداره کل کتابخانه های عمومی، ابراهیم کمالی، علی اقتدارنژاد، رضا سعید، رمضان سعید، ابوالفضل اسدنیا، محمود قاسمی، مجید اسماعیلی، نرگس شیرازی، زهرا بهزادی تجلیل شد.