شب شعر «انقلاب» در کتابخانه عمومی حضرت زهرا(س) حمیدیا در یزد برگزار شد

به گزارش لیزنا، در این مراسم که جمعی از اعضای شورای شهر حمیدیا و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات حضور داشتند غلامرضا محمدی متخلص به کویر، عالیه مهرابی، غلامحسین زارع، منصور شجاع، و علی غفوری، از شاعران پیشکسوت و جوان یزدی،  اشعار خود را با موضوع انقلاب، شهید، و ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) برای حاضران قرائت کردند.

در ابتدای این محفل ادبی حسین بمانی، مسئول کتابخانه عمومی حضرت زهرا(س) نقش شاعران و هنرمندان را در تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های هنرمندان به ویژه شاعران در زمینه حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحقق اهداف اسلام بسیار پررنگ است.

محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد نیز در سخنانی کوتاه ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: شاعران می‌توانند با اشعار خود تأثیر شگرفی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشته باشند و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را برای نسل جوان در قالب شعر و هنر بیان کنند.

در پایان شب شعر انقلاب در کتابخانه حضرت زهرا(س) یزد برگزار شد، از شاعران و فعالان انجمن ادبی کتابخانه‌های شهرستان یزد با تقدیم هدایایی تقدیر شد.