کد خبر: 38704
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 بهمن 1397 - 15:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری برنامه های ویژه دهه فجر در کتابخانه علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه خراسان جنوبی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه های ویژه ای در کتابخانه عمومی علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه شهرستان فردوس برگزار شد.
برگزاری برنامه های ویژه دهه فجر در کتابخانه علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه خراسان جنوبی

به گزارش لیزنا، به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، کتابخانه عمومی علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه، برنامه هایی چون مسابقه دارت، نشست روایت گری انقلاب و مسابقه نقاشی، برگزار کردند.

برگزاری مسابقه دارت ویژه اعضای پسر کتابخانه

در این مسابقه که با هدف بالا بردن روحیه نشاط و تندرستی در بین مراجعان پسر کتابخانه و ایجاد حس رقابت با استفاده از ورزش کم هزینه و سالم دارت برگزار شد، ۳۰ نفر از اعضای کودک و  نوجوان پسر با هم به رقابت پرداختند و در پایان در گروه نوجوانان به ترتیب حسن شهریار میرزاقلی، امیرحسین باقری و رامین مرادی رمضانی و در گروه کودکان، به ترتیب علی جم، محمدجواد دلدار و امیرعلی علیزاده، مقام های اول تا سوم را کسب کردند که از سوی کتابخانه شیخ مفید باغشهر اسلامیه، جوایزی به آنها اهدا شد.

 

نشست روایت گری دوران انقلاب

در این نشست که با هدف آشنایی نوجوانان با حوادث دوران انقلاب، به ویژه نقش بارز نوجوانان و جوانان شهر اسلامیه در شکل گیری مبارزات انقلابی برگزار شد، علی حمیدی که خود و خانواده اش از مبارزان سال ۵۷  بوده اند، ضمن روایت بخشی از حوادث و وقایع آن دوران برای جمعی از نوجوانان عضو کتابخانه، گفت: دهه فجر، یادآوری رخداد های انقلاب، عظمت و اقتدار ایران اسلامی است و ما وظیفه داریم تاریخ شکوهمند و پر افتخار انقلاب را برای نسل جدید بازگو کنیم. وی در ادامه به سؤالات مطرح شده از سوی نوجوانان پاسخ داد.

 

مسابقه نقاشی ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه مبارک فجر، مسابقه نقاشی ویژه اعضای ۶ تا ۱۲ سال کتابخانه علامه شیخ مفید اسلامیه با موضوع دهه فجر و حمایت از کالای ایرانی، برگزار شد.

مسئول کتابخانه علامه شیخ مفید، هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی هرچه بیشتر کودکان با موضوعات و حوادث دوران انقلاب و ارزش نهادن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشویق به استفاده از کالای ایرانی عنوان کرد.

طیبه عابدینی، افزود: این مسابقه با حضور ۳۰ نفر از اعضای کودک کتابخانه برگزار شد که به سه نفر از افراد برگزیده، هدایایی از طرف کتابخانه اعطا خواهد شد. همچنین در حاشیه این مسابقه، لوح تقدیر و جوایز کتابخانه ای بخش کودک جشنواره کتابخوانی رضوی نیز اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: