کد خبر: 38707
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 بهمن 1397 - 15:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

گرامیداشت ایام سوگواری فاطمیه در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی
همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، ویژه برنامه هایی در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار شد.
گرامیداشت ایام سوگواری فاطمیه در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

به گزارش لیزنا، همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ویژه برنامه‌هایی در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار شد.

خوانش خطبه فدکیه در کتابخانه فخرالدین عراقی کمیجان

با حضور جمعی از بسیجیان شهر کمیجان، مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی فخرالدین عراقی برگزار و بخش‌هایی از خطبه فدکیه برای شرکت کنندگان قرائت شد.

 

قرائت اشعار فاطمی در کتابخانه اشراق دلیجان

همزمان با ایام فاطمیه و با حضور دانش آموزان آموزشگاه دخترانه ولایت شهر دلیجان، ویژه برنامه برنامه خواندن شعرهای انقلابی و فاطمی در کتابخانه عمومی اشراق برگزار شد.

در این برنامه مریم سادات جلالی، مسئول کتابخانه اشراق به تبیین سبک‌ها و تفاوت‌های خواندن شعرهای مذهبی و آیینی پرداخت و سپس لیلا اشرفی، کتابدار کتابخانه اشراق و جمعی از دانش آموزان نیز اشعاری را برای سایرین قرائت کردند.

 

خوانش داستان‌هایی با موضوع زندگی حضرت زهرا(س) در شهرستان فراهان

به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س)، داستان‌هایی از کرامات آن حضرت توسط ربابه تلخابی، کتابدار شهرستان فراهان برای دانش آموزان روستای فشک قرائت شد.

 

نشست‌ کتاب‌خوان فاطمی در کتابخانه شهید بهشتی خمین

همزمان با دهه مبارک فجر، نشست‌ کتاب‌خوان ویژه ایام فاطمیه در کتابخانه عمومی شهید بهشتی شهر خمین برگزار و ۵ عنوان کتاب با موضوع شخصیت و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) معرفی شد.

در این نشست «خاطر نازک گل» نوشته حسین سیدی، توسط ستایش کبیری؛ «بانوی آفتاب» نوشته معصومه فرهادی، توسط صبا نوروزی؛ «روشنی مهتاب» نوشته مهدی خدامیان آرانی، توسط انسیه فارابی و «یاس در آتش» نوشته جعفر سبحانی، توسط مرضیه کمانکش معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

 

جمع خوانی کتاب «غذاهای بهشتی» در کتابخانه باقرالعلوم(ع) خشکرود

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، کتاب «غذاهای بهشتی» در کتابخانه عمومی باقرالعلوم(ع) شهر خشکرود معرفی و جمع خوانی شد.

زهره چمن پیرا، مسئول کتابخانه باقرالعلوم(ع) گفت: این کتاب از مجموعه کتاب‌های «قصه‌هایی از بانو فاطمه(س)» به روایت حسین فتاحی است که توسط انتشارات قدیانی به چاپ رسیده است.

چمن پیرا افزود: هر کتاب از این مجموعه به یک داستان از زندگی حضرت زهرا(س) پرداخته است و در این برنامه بخش‌هایی از این کتاب با حضور کودکان عضو کتابخانه جمع خوانی شد.

 

جمع خوانی کتاب «مهربان سوم» در روستای فشک فراهان

به مناسبت ایام فاطمیه و به همت ربابه تلخابی، کتابدار کتابخانه عمومی قائم مقام شهر فرمهین، کتاب «مهربان سوم: حضرت زهرا(س)» نوشته مجید ملامحمدی در مدرسه ابتدایی الزهرا(س) روستای فشک شهرستان فراهان معرفی و جمع خوانی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: