کد خبر: 38727
تاریخ انتشار: شنبه, 27 بهمن 1397 - 10:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهدای کوهدشت در لرستان

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان
مراسم کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهدای کوهدشت همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور استاندار لرستان برگزار شد.
کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهدای کوهدشت در لرستان

به گزارش لیزنا، مراسم کلنگ زنی و آغاز ساخت کتابخانه عمومی شهدای کوهدشت همزمان با دهه مبارک فجر با حضور سید موسی خادمی، استاندار لرستان؛ فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان؛ الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت؛ اسماعیل دوستی عضو هیأت عامل بانک پاسارگاد؛ سید محمد موحدپور، مدیرکل حوزه استانداری؛ بهرام رشید نیا، مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان؛ خسرو رفیعی، مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد؛ محمدرضا آزادبخت، فرماندار شهرستان کوهدشت؛ عیسی طولابی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کوهدشت؛ سجاد طرهانی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر کوهدشت و جمعی از مسئولان بانک پاسارگاد در پارک دلیجانی کوهدشت برگزار شد.

فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: احداث این کتابخانه نقش مهمی در رشد و ارتقای سطح فرهنگی مردم شهرستان دارد و سرانه فضای کتابخانه ای در این شهرستان را به استاندارد نزدیک می کند.

وی در خصوص این پروژه گفت: عملیات ساخت پروژه با زیربنای ۲۶۰ متر مربع توسط بانک پاسارگاد آغاز و پس از تکمیل، جهت بهره برداری در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان قرار می گیرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در بخش پایانی سخنانش از شهرداری و اعضای شورای شهر کوهدشت جهت واگذاری زمین کتابخانه قدردانی و ابراز امیدواری کرد که شاهد بهره برداری هر چه سریع تر این پروژه کتابخانه ای در شهرستان کوهدشت باشیم.

سید موسی خادمی، استاندار لرستان نیز در این دیدار از مدیرعامل و مسئولان بانک پاسارگاد جهت تقبل مسئولیت ساخت این کتابخانه تقدیر کرد و بر لزوم حمایت از اقدامات اینچنینی تاکید کرد.

خادمی، نقش کتابخانه و کتابخوانی در توسعه علم و دانش را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد که از بطن این کتابخانه ها به عنوان یکی از مراکز عمده آموزشی، افرادی پرورش یابند که بتوانند به مردم این خطه خدمات شایانی ارائه کنند.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی، امام جمعه شهرستان کوهدشت در سخنانی به پایین بودن سرانه مطالعه در کشوراشاره و بر لزوم ساخت کتابخانه ها و تجهیز آنها به منابع اطلاعاتی مفید تاکید کرد.

وی از تمامی دست اندرکاران ساخت این پروژه کتابخانه ای  تقدیر و ابراز امیدواری کرد که ساخت این پروژه مهم فرهنگی بتواند در توسعه  و ارتقای فرهنگ این شهرستان موثر باشد.

در پایان مراسم نیز اسماعیل دوستی از خیرین شهرستان کوهدشت و از مدیران بانک پاسارگاد؛ خسرو رفیعی، مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی این بانک در سخنانی به تشریح خدمات فرهنگی و اجتماعی این بانک در ساخت مراکز فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در نقاط مختلف کشور و به ویژه مناطق محروم پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: