کد خبر: 38731
تاریخ انتشار: شنبه, 27 بهمن 1397 - 11:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

گرامیداشت چهل سالگی انقلاب در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی
کتابداران استان مرکزی با اجرای برنامه‌های فرهنگی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
گرامیداشت چهل سالگی انقلاب در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

به گزارش لیزنا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، کتابداران استان مرکزی با اجرای برنامه‌های فرهنگی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کتابخانه ولایت فرمهین

به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشنی در کتابخانه عمومی ولایت شهر فرمهین برگزار شد و از برندگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح شهرستان فراهان با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

جمع خوانی کتاب «لحظه‌های انقلاب» در کتابخانه فاضلین نراقی

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور دختران نوجوان شهر نراق، کتاب «لحظه‌های انقلاب» اثر محمود گلابدره ای در کتابخانه عمومی فاضلین نراقی جمع خوانی شد.

 

جمع خوانی کتاب‌های انقلابی در کتابخانه شهدای هندودر

همزمان با دهه مبارک فجر، نشست جمع خوانی کتاب‌های «شاه رفت»، «امام آمد» و «زیر بار ستم نمی کنیم زندگی» از مجموعه کتاب‌های «روزهای خدا» نوشته حمیدرضا شاه آبادی با حضور جمعی از اعضای نوجوان در کتابخانه عمومی شهدای شهر هندودر برگزار شد.

 

برگزاری برنامه های دهه فجر در کتابخانه امام خمینی(ره) قدمگاه

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به همت کتابخانه عمومی امام خمینی(ره)، برنامه های متنوع فرهنگی در روستای قدمگاه شهرستان شازند برگزار شد.

 

بازدید دانش آموزان از کتابخانه شهید مطهری مهاجران

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، جمعی از دانش آموزان دبیرستان فرزانگان شهر مهاجران از کتابخانه عمومی شهید مطهری بازدید کردند.

در این بازدید شرایط عضویت، بخش‌های مختلف کتابخانه و طریقه استفاده از سامانه سامان برای دانش آموزان توضیح داده شد و در ادامه کتاب «چغک» به دانش آموزان معرفی شد.

 

تهیه روزنامه دیواری دهه فجر در کتابخانه سیدالشهدا(ع) کردیجان

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه تهیه روزنامه دیواری دهه فجر در کتابخانه عمومی سیدالشهدا(ع) روستای کردیجان شهرستان آشتیان برگزار شد.

 

جمع خوانی کتاب در کتابخانه شهید مصطفی خمینی روستای شهابیه

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور دانش آموزان دبیرستان حضرت معصومه(س)، کتاب «تاریخچه انقلاب اسلامی در کلام امام خمینی(ره)» نوشته رسول سعادتمند و کتاب «امام به روایت امام» نوشته غلامعلی رجایی در کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی روستای شهابیه شهرستان خمین معرفی و جمع خوانی شد.

 

اجرای طرح یار مهربان در روستاهای شهرستان خنداب

همزمان با ایام مبارک دهه فجر و با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، طرح «یار مهربان» به همت کتابخانه عمومی توحید روستای اناج در شهرستان اجرا شد.

محمد سعیدی فر، مسئول کتابخانه توحید گفت: دانش‌آموزان روستاهای اطراف به علت بعد مسافت و مشکلات تردد و رفت و آمد، از دسترسی به منابع کتابخانه‌ای محروم هستند و هدف از اجرای این طرح، ایجاد امکان دسترسی به کتاب‌های کتابخانه برای دانش‌آموزان روستاهای اطراف دهستان اناج است.

 

مشاعره اشعار انقلابی در کتابخانه ولایت فرمهین

به مناسبت دهه فجر و با هدف بازخوانی اشعار انقلابی، ویژه برنامه مشاعره در کتابخانه عمومی ولایت شهر فرمهین برگزار شد.

 

جمع خوانی کتاب در کتابخانه کربلایی کاظم ساروقی

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور دانش آموزان دبستان دخترانه نجابت شهر ساروق، کتاب «پرواز ۴۷۲۱ پاریس-تهران» در کتابخانه عمومی کربلایی کاظم ساروقی شهرستان اراک معرفی و جمع خوانی شد.

 

قصه گویی از کتاب «حضرت فاطمه(س)» در شهر قورچی باشی

به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه و به همت مژگان یوسفی، مسئول کتابخانه شهدای قورچی باشی، برنامه قصه گویی از کتاب «حضرت فاطمه(س)» نوشته حسین فتاحی در مدرسه شهید کلانتری برگزار شد.

 

جمع خوانی کتاب «آینده انقلاب اسلامی» در کتابخانه حضرت زهرا(س) مهاجران

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور جمعی از بانوان شهر مهاجران، کتاب «آینده انقلاب اسلامی» نوشته استاد مرتضی مطهری در کتابخانه عمومی حضرت زهرا(س) معرفی و جمع خوانی شد.

 

جمع خوانی کتاب «برادرت را صدا کن» در کتابخانه شهدای حصار و فر

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور جمعی از بانوان روستای حصار شازند، کتاب «برادرت را صدا کن» نوشته نادر ابراهیمی در کتابخانه عمومی شهدای حصار و فر معرفی و جمع خوانی شد.

 

بازدید دانش آموزان مدرسه علوی از کتابخانه شهید بهشتی خمین

به مناسبت چهلمین سالروز انقلاب اسلامی، دانش آموزان مدرسه پسرانه علوی شهر خمین از کتابخانه عمومی شهید بهشتی بازدید کردند.

دانش‌آموزان در ابتدا با قسمت‌های مختلف کتابخانه آشنا شدند و ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب و پوستر، در برنامه جمع خوانی کتاب «شاه رفت» نوشته حمید شاه آبادی شرکت کردند.

 

جمع خوانی کتاب «در طلوع آزادی» در کتابخانه شهدای توره

به مناسبت چهلمین پاسداشت انقلاب اسلامی، برنامه جمع خوانی کتاب «در طلوع آزادی» با حضور دانش آموزان عضو کتابخانه شهدای شهر توره برگزار شد.

 

کارگاه کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدرسه روستای مرزیجران اراک

به مناسبت دهه مبارک فجر و به همت عبدالله صادق آبادی، مسئول کتابخانه شهدای مرزیجران، کارگاه کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدرسه پسرانه زنده یاد حسین آگلی روستای مرزیجران شهرستان اراک برگزار شد.

 

بازدید کودکان شهر زاویه از کتابخانه امام حسن مجتبی(ع)

به مناسبت دهه مبارک فجر، دانش‌آموزان دبستان دخترانه زینبیه شهر زاویه از کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی (ع) بازدید کردند و با خدمات کتابخانه، شرایط عضویت و بخش‌های مختلف آن آشنا شدند.

همچنین در این بازدید برنامه قصه گویی از کتاب «شاه مقوایی»، شعرخوانی از کتاب «ایران دوستت دارم» و مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور کودکان برگزار شد.

 

قصه گویی برای کودکان در شهر آشتیان برگزار شد

به مناسبت دهه فجر و به همت کتابخانه عمومی عباس اقبال آشتیانی، برنامه قصه گویی از کتاب «خوب، بد، کدامیک» با حضور دانش آموزان پیش دبستانی یگانه در کانون فرهنگی هنری شهر آشتیان برگزار شد.

 

جمع خوانی کتاب «در طلوع آزادی» در شهر قورچی باشی

همزمان با دهه فجر و به همت کتابخانه شهدای قورچی باشی، کتاب «در طلوع آزادی» نوشته حمیدرضا شاه آبادی در مدرسه شهدای قورچی باشی معرفی و جمع خوانی شد.

 

بازدید بانوان شهر هندودر از کتابخانه عمومی شهدا

به مناسبت ایام الله دهه فجر، جمعی از بانوان شهر هندودر از کتابخانه عمومی شهدای هندودر بازدید کردند و باخدمات و فعالیت‌های این کتابخانه آشنا شدند.

 

 

 

جمع خوانی کتاب ویژه روشندلان در کتابخانه سلمان ساوجی ساوه

به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور جمعی از روشندلان شهر ساوه، کتاب بریل «یاد یادگار» در بخش نابینایان کتابخانه سلمان ساوجی جمع خوانی شد.

 

کارگاه کاردستی در کتابخانه علامه عسگری ساوه برگزار شد

کارگاه کاردستی با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای فعال کودک و نوجوان در کتابخانه علامه عسگری شهر ساوه برگزار شد.

 

جمع خوانی کتاب «خطبه فدک» در کتابخانه شهید بهشتی خمین

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور دانش آموزان شهر خمین، کتاب «خطبه فدک» نوشته عبدالرضا حسینی گرکانی در کتابخانه عمومی شهید بهشتی معرفی و جمع خوانی شد.

 

نشست معرفی کتاب «نام آوران نیم ور» در کتابخانه امام صادق(ع) برگزار شد

به مناسبت دهه فجر و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان محلات، نشست معرفی و بررسی کتاب «نام آوران نیم‌ور» نوشته مهدی لعلبار در کتابخانه عمومی امام صادق(ع) شهر نیم‌ور برگزار شد.

همچنین در پایان این نشست، از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی با محوریت کتاب‌های «نام آوران نیم ور» و «حماسه حسینی» که با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری و کتابخانه امام صادق (ع) شهر نیم ور برگزار شد، تقدیر شد.

کارگاه سواد رسانه ای در کتابخانه ملاصدرای شهر شهباز

 به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور جمعی از بانوان بسیجی شهر شهباز، کارگاه سواد رسانه ای در کتابخانه عمومی ملاصدرا برگزار شد.

مهدی کیشانی، فعال رسانه ای در این کارگاه به بیان سیر ارتباطات از ابتدای زندگی بشر تاکنون، دلایل فراگیری سواد رسانه ای، بررسی انواع شگردها در جریان سازی رسانه ای پرداخت و در پایان اهداف شبکه‌های ماهواره ای به ویژه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را بررسی کرد.

 

مسابقه انشای انقلاب در کتابخانه سیدالشهدا(ع) روستای کردیجان

به مناسبت دهه فجر و به همت کتابخانه عمومی سیدالشهدا(ع) روستای کردیجان، تابلوی اعلاناتی با موضوع انشای انقلاب در مدرسه ابتدایی بنت الهدی روستای کردیجان آذین بندی شد و از دانش آموزان خواسته شد یکی از موضوعات را انتخاب کرده و درباره آن انشایی بنویسند.

 

جمع خوانی کتاب «سحرگاهان، همافران اعدام خواهند شد» در مهاجران

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و با حضور پسران نوجوان شهر مهاجران، جلسه جمع خوانی کتاب «سحرگاهان، همافران اعدام خواهند شد» در کتابخانه عمومی شهید مطهری برگزار شد.

 

دانش‌آموزان شهر شهباز از کتابخانه ملاصدرا بازدید کردند

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، دانش‌آموزان دبیرستان عفت شهر شهباز از کتابخانه عمومی ملاصدرا بازدید کردند و با خدمات و فعالیت‌های این مرکز فرهنگی آشنا شدند.

 

مسابقه رنگ آمیزی در کتابخانه سلمان ساوجی شهر ساوه

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور دانش آموزان مدرسه قرآنی بشرا، مسابقه رنگ آمیزی در بخش کودک کتابخانه عمومی سلمان ساوجی شهر ساوه برگزار شد.

 

جمع خوانی کتاب «بوی گل یاس» در روستای کردیجان آشتیان

همزمان با دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه و به همت زینب توانای آشتیانی، مسئول کتابخانه سیدالشهداء(ع)، کتاب «بوی گل یاس» نوشته عبدالله رضاداد در مدرسه ابتدایی بنت الهدی روستای کردیجان جمع خوانی شد.

 

تهیه روزنامه دیواری با موضوع انقلاب در کتابخانه ولایت فرمهین

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور دختران نوجوان شهر فرمهین، برنامه تهیه روزنامه دیواری با موضوع انقلاب اسلامی در کتابخانه عمومی ولایت برگزار شد.

 

تجدید میثاق کتابداران شهرستان محلات با آرمان‌های امام و شهدا

به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، جمعی از کتابداران شهرستان محلات با حضور در آرامگاه شهدای گمنام، با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

معرفی کتاب برای کودکان در مدرسه ادیب روستای مجدآباد فراهان

همزمان با ایام الله دهه فجر و با هدف معرفی کتب برگزیده در حوزه انقلاب اسلامی، مجموعه کتب «عکس انقلاب به روایت اکبر ناظمی» به همت فاطمه هوشیدری، کتابدار کتابخانه ولایت شهر فرمهین برای دانش آموزان مدرسه ادیب روستای مجدآباد شهرستان فراهان معرفی شد.

 

مسابقه نقاشی فجر پیروزی در کتابخانه شهدای شازند

به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی در کتابخانه عمومی شهدای شهر شازند برگزار شد و اعضای کودک و نوجوان در این مسابقه شرکت کردند.

 

مسابقه مکتوب کتابخوانی به مناسبت دهه فجر در روستای کردیجان آشتیان

به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کتابخانه عمومی حضرت سیدالشهدا(ع) به برگزاری مسابقه مکتوب کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی در روستای کردیجان اقدام کرد.

 

معرفی کتاب به مناسبت دهه فجر در کتابخانه ولایت فرمهین

به مناسبت دهه فجر و به همت مهسا ذوالفقاری، مسئول کتابخانه عمومی ولایت، برنامه معرفی مجموعه کتب «قصه های انقلاب برای بچه ها و نوجوانان» نوشته نادر ابراهیمی با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان شهر فرمهین برگزار شد.

مسئول کتابخانه عمومی ولایت گفت: این مجموعه شامل عنوان های «پدر چرا توی خانه مانده است؟»، «جای او خالی»، «نیروی هوایی»، «سحرگاهان همافران اعدام می شوند» و « برادرت را صدا کن» است.

ذوالفقاری افزود: این مجموعه که داستان های کوتاه و جذاب مصور دوران مبارزه علیه رژیم ستمشاهی پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی را نمایش می دهد، در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و در خلال مبارزات مردم علیه رژیم شاه نوشته و نخستین بار در سال ۵۷ منتشر شد.

وی ادامه داد: نویسنده در این داستان ها تلاش می کند وقایع انقلاب و آرمان های آن را با زبانی ساده و داستانی به مخاطب نوجوان منتقل کند.

 

اجرای نمایش با موضوع پیروزی انقلاب در روستای کردیجان

به همت کتابخانه عمومی سیدالشهدا(ع) روستای کردیجان، نمایشی با محتوای پیروزی انقلاب اسلامی توسط جمعی از دانش آموزان مدرسه بنت الهدی برگزار شد.

 

جمع خوانی کتاب «پا به پای آفتاب» در روستای مالمیر شازند

به مناسبت دهه مبارک فجر و به همت کتابخانه عمومی شهدای مالمیر، جمع خوانی کتاب «پا به پای آفتاب» در مدرسه ابتدایی روستای مالمیر شهرستان شازند برگزار شد.

 

مسابقه نشریه دیواری پیروزی انقلاب در کتابخانه علامه طباطبایی محلات

به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر و به همت فاطمه خسروی، کتابدار کتابخانه علامه طباطبایی، مسابقه نشریه دیواری با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دانش آموزان دبستان شهید محلاتی شهر محلات برگزار شد.

 

مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی در کتابخانه شهدای قورچی باشی

همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، برنامه نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع انقلاب در بخش کودک کتابخانه عمومی شهدای شهر قورچی باشی برگزار شد.

 

معرفی کتاب انقلابی در مدرسه الزهرا(س) روستای فشک فراهان

به مناسبت دهه مبارک فجر و به همت فاطمه هوشیدری، کتابدار کتابخانه ولایت، مجموعه کتب «رازهای روزهای بهاری» برای دانش آموزان پایه سوم و چهارم مدرسه الزهرا(س) روستای فشک شهرستان فراهان معرفی و جمع خوانی شد.

 

جمع خوانی کتاب «دهکده کوچک نوفل لوشاتو» در کتابخانه شهر ساروق

 به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور جمعی از پسران نوجوان شهر ساروق، کتاب «دهکده کوچک نوفل لوشاتو» در کتابخانه عمومی کربلایی کاظم ساروقی شهرستان اراک معرفی و جمع خوانی شد.

 

دیدار کتابداران شهرستان محلات با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، جمعی از کتابداران شهرستان محلات با حضور در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، از زحمات غلامرضا بهرام بیگی، رئیس این اداره تقدیر کردند.

در این دیدار بهرام بیگی ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی کتابداران، به بیان خاطرات خود در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

 

برگزاری مسابقه نقاشی در کتابخانه شهدای توره

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی با موضوع  دهه فجر در کتابخانه عمومی شهدای شهر توره برگزار شد.

 

جمع خوانی کتاب «آخرین شاه، آخرین دربار» در کتابخانه ولایت فرمهین

به مناسبت دهه مبارک فجر، برنامه معرفی و جمع خوانی کتاب «آخرین شاه، آخرین دربار: ده سال پایانی رژیم پهلوی به روایت اسدالله علم» با حضور جمعی از بانوان شهر فرمهین در کتابخانه عمومی ولایت برگزار شد.

مهسا ذوالفقاری، مسئول کتابخانه ولایت گفت: این اثر را می توان خلاصه ای از دوره هفت جلدی یادداشت های اسدالله علم دانست، شخصیتی که از نزدیک ترین چهره های سیاسی نزد محمدرضا شاه محسوب می شد.

ذوالفقاری افزود: اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی او از مهم ترین منابع برای بررسی ساختار تصمیم گیری رژیم پهلوی به حساب می آید.

وی ادامه داد: مؤلف این کتاب، علاوه بر تدوین یادداشت‌های اسد الله علم بر اساس توالی تاریخی، تقسیم بندی موضوعی آنها را نیز بر مبنای موضوعاتی نظیر روحیات و شخصیت شاه، خانواده، اقتصاد، سیاست داخلی، سیاست خارجی و... انجام داده است.

 

قصه گویی روزهای انقلاب در کتابخانه شهدای حصار و فر

به مناسبت دهه مبارک فجر، برنامه قصه گویی از کتاب «رازهای روزهای بهاری» در کتابخانه عمومی شهدای حصار و فر شهرستان شازند برگزار شد.

 

مسابقه رنگ آمیزی دهه فجر در کتابخانه شهدای پرندک

به مناسبت دهه فجر و با حضور دانش آموزان دبستان پسرانه بعثت، مسابقه رنگ آمیزی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی در کتابخانه عمومی شهدای شهر پرندک برگزار شد.

 

مسابقه مکتوب کتابخوانی به مناسبت چهل سالگی انقلاب در محلات

به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کتابخانه علامه طباطبایی به برگزاری مسابقه مکتوب کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی اقدام کرد.

هادی صفدری، مسئول کتابخانه علامه طباطبایی گفت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، تشویق به مطالعه هدفمند و آشنایی هرچه بیشتر با دوران انقلاب  برگزار شد و منبع مسابقه کتاب «انقلاب اسلامی ایران از دی ۱۳۵۶ تا بهمن ۱۳۵۷» نوشته مجیدرضا اقدسی بود.

صفدری افزود: همچنین به مناسبت ایام الله دهه فجر، مسابقه پیامکی با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد و به قید قرعه جوایزی به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

 

قصه گویی برای کودکان در کتابخانه ولایت فرمهین

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارکه فجر، برنامه قصه گویی از کتاب «مادر شهادت فرزندت مبارک» نوشته فهیمه خدادوست با حضور جمعی از کودکان در بخش کودک کتابخانه شهر فرمهین برگزار شد.

مهسا ذوالفقاری، مسئول کتابخانه ولایت گفت: این کتاب روایتی از روزهای انقلاب است و اوج خفقان ستم‌شاهی و گوشه‌ای از حقایق قبل از انقلاب را به‌خوبی به نسل جوان انتقال می‌دهد و در آن فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار به‌خوبی نشان داده‌شده است.

 

مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی در کتابخانه علامه عسگری ساوه

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، مسابقه رنگ آمیزی با موضوع انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن در بخش کودک کتابخانه عمومی علامه عسگری شهر ساوه برگزار شد.

 

بازدید دانش آموزان مدارس  از کتابخانه شهدای حصار و فر

به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، دانش آموزان دبستان دخترانه معصومیه روستای حصار شهرستان شازند از بخش های مختلف کتابخانه عمومی شهدای حصار بازدید کردند.

 

جمع خوانی کتب «تاریخ پهلوی» در کتابخانه ولایت فرمهین

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور دختران نوجوان شهر فرمهین، مجموعه کتب «تاریخ پهلوی» در کتابخانه عمومی ولایت معرفی و جمع خوانی شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: