کد خبر: 38734
تاریخ انتشار: شنبه, 27 بهمن 1397 - 11:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

  رونمایی از کتاب بریل «ملاقات با آفتاب» در قم

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم
نسخه بریل کتاب «ملاقات با آفتاب» با موضوع زندگی امام خمینی (ره)، در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی استان قم رونمایی شد.
  رونمایی از کتاب بریل «ملاقات با آفتاب» در قم

به گزارش لیزنا، با حضور سیدعلیرضا علیزاده طباطبایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مسعود اقدسی، مدیر شعب موسسه مالی اعتباری کوثر؛ .حجت الاسلام و المسلمین امیرعطاالله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از نسخه بریل کتاب «ملاقات با آفتاب» نوشته امیرحسین فردی رونمایی شد.

امیرحسین فردی که از نویسندگان به نام کشور است در کتاب «ملاقات با آفتاب» به زندگی حضرت امام خمینی (ره) می‌پردازد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی پس از این مراسم، با اشاره به تولید کتاب های بریل در قم، اظهار داشت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم منابع بریل را به کتابخانههای نابینایان استان‌های دیگر ارسال می‌کند و تاکنون 15 هزار جلد کتاب در این بخش تولید و به سراسر کشور ارسال شده است؛ این کتب شامل یک و نیم میلیون صفحه است و افتخاری برای این مجموعه محسوب می‌شود و امیدواریم با حمایت مسئولان خدمت ارزنده تری در عرصه‌های مختلف داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: موضوعات کتاب های تولیدی نیز متنوع است و سلایق مختلف را مد نظر قرار داده ایم؛ امروز نیز در همین راستا کتاب «ملاقات با آفتاب» اثر  امیرحسین فردی به خط بریل تنظیم و در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین امیرعطاالله جباری سپس اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، نمایشگاهی از عملکرد چهل ساله مجموعه‌های اداری و دولتی در مصلی بزرگ قدس برپا شد که اداره کل کتابخانه‌های عمومی نیز به ارائه فعالیت‌های خود پرداخت. در بخشهای  کودک و نوجوان، بزرگسال و بریل، مسابقه های متنوع فرهنگی شامل طراحی، نقاشی، خاطره نویسی و دلنوشته «من یک انقلابی ام» برای سه گروه سنی در نظر گرفته شد که پس از اتمام نمایشگاه و داوری، برگزیدگان این مسابقات معرفی می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم عنوان کرد: میز خدمت الکترونیک و امکان استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از دیگر خدمات این غرفه بود و در این نمایشگاه از متقاضیان عضویت در کتابخانه های عمومی ثبت نام شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: