کد خبر: 38737
تاریخ انتشار: شنبه, 27 بهمن 1397 - 11:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای طرح تاکسی کتاب برای نخستین بار در شهرستان آبیک

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین
به مناسبت دهه مبارک فجر، برای نخستین بار در استان قزوین و درشهرستان آبیک طرح تاکسی کتاب با مشارکت اداره کتابخانه های شهرستان آبیک و سازمان حمل و نقل شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.
اجرای طرح تاکسی کتاب برای نخستین بار در شهرستان آبیک

به گزارش لیزنا، در آیین افتتاح این پروژه فرهنگی ،شهرام احمدپورفرماندار شهرستان آبیک، مرتضی کلهر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، محمد منجم رییس سازمان حمل و نقل، رمضان حیدری رییس اداره کتابخانه های شهرستان ،حجت الاسلام محمد مرادی رییس اداره عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز و جمعی از مسئولین حضورداشتند.

احمدپور فرماندار در مراسم افتتاح ضمن قدردانی و تقدیر از افتتاح طرح تاکسی کتاب در شهرستان گفت: طرح تاکسی کتاب بیانگر اهتمام و دغدغه مدیریت کتابخانه های شهرستان آبیک در بحث کتاب و کتابخوانی بوده و قابل ستایش است.

رمضان حیدری رییس اداره کتابخانه های شهرستان آبیک دراین رابطه گفت: با توجه به مسافتهای طولانی و یکساعته مسیر قزوین به آبیک و آبیک به هشتگرد و شهرهای همجوار ، زمان انتظار مسافرین در داخل خودروهای حمل و نقل عمومی زیاد است که به لحاظ مدیریت بهینه زمان و استفاده مفید از این انتظار، مقرر شد با مشارکت اداره کتابخانه ها و سازمان حمل و نقل آبیک با تعبیه جای کتاب در داخل تاکسی ها و قرار دادن کتب سودمند و مفید وکم حجم، سهم کوچکی در بالابردن سرانه مطالعه در استان و شهرستان داشته باشیم.

حیدری در پایان گفت: طی این پروژه درسه فاز ودر هرفاز صددستگاه تاکسی برون شهری ودرون شهری مجهز به این جای کتاب می شوند و از طریق کتب اهدایی که در داخل کتابخانه ها موردنیاز نیست و از طریق حمایت های شهرداری پوشش داده می شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: