کد خبر: 38744
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 بهمن 1397 - 15:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به همت معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد

فصلنامه «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی» ویژه پاییز ۹۷ منتشر شد

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
سومین شماره از بیست و چهارمین دوره فصلنامه علمی- پژوهشی «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی» ویژه پاییز ۹۷ به همت معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد منتشر شد.
فصلنامه «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی» ویژه پاییز ۹۷ منتشر شد

به گزارش لیزنا، سومین شماره از بیست و چهارمین دوره فصلنامه علمی- پژوهشی «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی» شامل ۶ مقاله پژوهشی، به سردبیری دکتر غلامرضا فدائی منتشر شد.

در این شماره پس از سخن سردبیر با عنوان «شورای نقد متون و کتب علوم انسانی و نقد نام کنگره متخصصان علوم اطلاعات»، مقالاتی چون «ارزیابی تعالی عملکرد کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل مالکوم بالدریج» نوشته رضا اکبرنژاد، محسن نوکاریزی و محمدحسین دیانی، «طراحی و آزمون مدل ارزیابی محیط دانش‌آفرین در مراکز پژوهشی اسلامی» نوشته عبدالحسین فرج‌پهلو، فریده عصاره و رضا کریمی، «سواد اطلاعاتی در اسناد بالادستی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» نوشته بتول کیخا، حسن کیانی خوزستانی و امیر غائبی ارائه شده است.

همچنین «پیش‌بینی نوع نیاز مشتری در فروش اینترنتی کتاب: مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی آدینه بوک» نوشته عظیمه مظفری، زهیر حیاتی و افسانه مظفری، «اثربخشی تبلیغ طرح‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بر حذب مخاطب از نظر اعضای کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی استان زنجان» نوشته مهناز کریم‌زاده و طاهره ابوالقاسم مسلمان، «تأثیر خودکارامدی و سرسختی روان‌شناختی بر فروسودگی شغلی با میانجی‌گری انگیزش شغلی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان» نوشته عباس حسین‌زاده بندقیری، سید علی اصغر رضوی و عبدالله فاضلی از دیگر مقاله‌های ارائه شده در این شماره بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی این شماره از فصلنامه را در وب‌سایت فصلنامه به نشانی www.publij.ir مشاهده کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: