کد خبر: 38750
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 بهمن 1397 - 16:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

علمِ اطلاعات و مدیریتِ داده محور در کتابخانه حسینیه ارشاد بررسی می شود

منبع : روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد
کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد شانزدهمین دوره از نشست‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی را با  موضوع «علمِ اطلاعات و مدیریتِ داده محور» برگزار می‌کند.
علمِ اطلاعات و مدیریتِ داده محور در کتابخانه حسینیه ارشاد بررسی می شود

به گزارش لیزنا، نود و ششمین نشست (پنجمین جلسه دوره شانزدهم) به موضوع «محصولِ داده‌محور» اختصاص یافته است. دبیر این جلسه مصطفی امینی و سخنرانان بهروز رسولی، محقق پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و متخصص علم اطلاعات و مصطفی ثابتی، مدیر مرکز توسعه فناوری‌های نوین مالی بانک انصار و متخصص فینتک هستند.

کتابخانه از اعضای خود و دیگر علاقه‌مندان به حوزه علم اطلاعات و مدیریتِ داده‌محور برای شرکت در این نشست دعوت می‌کند و ثبت نام از اینجا امکان پذیر است.

این نشست روز شنبه 4 اسفند 1397 از ساعت 16 تا 18 در خیابان دکتر علی شریعتی، کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می شود و پخش هم‌زمان از رادیو اینترنتی ارشاد انجام می گیرد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: