کد خبر: 38788
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 بهمن 1397 - 16:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح کتابخانه شهید مطهری شهر لوداب کهگیلویه و بویراحمد

منبع : روابط عمومی کتابخانه های کهگیلویه وبویراحمد
 ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب باحضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
افتتاح کتابخانه شهید مطهری شهر لوداب کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش لیزنا، آیین افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب با حضور غلام محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی؛ یاسر رحیمیان، سرپرست کتابخانه های عمومی استان؛ شاهرخ کناری، فرماندار بویراحمد؛ عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان؛ جمال روحانی، بخشدار لوداب، اعضای شورای اداری بخش لوداب، مردم و دیگر مسئولان محلی افتتاح شد.

غلام محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام پیروزی انقلاب و چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی ملت ایران گفت: پیشرفت و توسعه فرهنگی در کشور علیرغم توطئه دشمنان ادامه دارد و در این ایام مبارک شاهد افتتاح پروژه های فرهنگی مهمی به ویژه کتابخانه های بسیاری در سطح کشور بودیم.

زارعی افزود: تلاش های فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در چند سال اخیر قابل تقدیر و در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار ستودنی است. این استان قبل از انقلاب ۲ کتابخانه عمومی داشت و وجود ۶۷ باب کتابخانه عمومی فعال در شهرها و روستاها، دلیلی بر این ادعا است و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان نیز در آیین افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهر گراب بخش لوداب گفت: کتابخانه عمومی شهر گراب لوداب در سال ۱۳۸۳ در ساختمانی استیجاری تاسیس شد و در سال ۸۹ کلنگ ساخت این کتابخانه به زمین زده شد پس از رایرنی های فراوان و حمایت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور سرانجام امروز پس از ۸ سال افتتاح و به بهره داری رسید. بنده در این آیین از زحمات همه کسانی که در تکمیل ساختمان این کتابخانه عمومی تلاش کردند تقدیر و تشکر می  کنم.

گفتنی است ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب با زیر بنای ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار ۷ میلیارد ریال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری رسید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: