افتتاح کتابخانه شهید مطهری شهر لوداب کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش لیزنا، آیین افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب با حضور غلام محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی؛ یاسر رحیمیان، سرپرست کتابخانه های عمومی استان؛ شاهرخ کناری، فرماندار بویراحمد؛ عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان؛ جمال روحانی، بخشدار لوداب، اعضای شورای اداری بخش لوداب، مردم و دیگر مسئولان محلی افتتاح شد.

غلام محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام پیروزی انقلاب و چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی ملت ایران گفت: پیشرفت و توسعه فرهنگی در کشور علیرغم توطئه دشمنان ادامه دارد و در این ایام مبارک شاهد افتتاح پروژه های فرهنگی مهمی به ویژه کتابخانه های بسیاری در سطح کشور بودیم.

زارعی افزود: تلاش های فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در چند سال اخیر قابل تقدیر و در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار ستودنی است. این استان قبل از انقلاب ۲ کتابخانه عمومی داشت و وجود ۶۷ باب کتابخانه عمومی فعال در شهرها و روستاها، دلیلی بر این ادعا است و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان نیز در آیین افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهر گراب بخش لوداب گفت: کتابخانه عمومی شهر گراب لوداب در سال ۱۳۸۳ در ساختمانی استیجاری تاسیس شد و در سال ۸۹ کلنگ ساخت این کتابخانه به زمین زده شد پس از رایرنی های فراوان و حمایت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور سرانجام امروز پس از ۸ سال افتتاح و به بهره داری رسید. بنده در این آیین از زحمات همه کسانی که در تکمیل ساختمان این کتابخانه عمومی تلاش کردند تقدیر و تشکر می  کنم.

گفتنی است ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب با زیر بنای ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار ۷ میلیارد ریال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری رسید.