کد خبر: 38833
تاریخ انتشار: شنبه, 04 اسفند 1397 - 11:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بیش از ۶۷۰۰ نسخه کتاب کمک آموزشی به کتابخانه‌های عمومی البرز اهدا شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی  استان البرز
 مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز از اهدای بیش از ۶۷۰۰ نسخه کتاب کمک آموزشی از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم چی،‌ به کتابخانه های عمومی این استان خبر داد .
بیش از ۶۷۰۰ نسخه کتاب کمک آموزشی به کتابخانه‌های عمومی البرز اهدا شد

به گزارش لیزنا، احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز، از اهدای ۶۷۰۰ نسخه کتاب کمک آموزشی از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم چی به کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و گفت: با پیگیری و تلاش همکاران اداره کل کتابخانه های عمومی استان، تعداد ۶۷۰۰ جلد کتاب کمک آموزشی با هدف تقویت منابع آموزشی کتابخانه‌های عمومی استان، توسط بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی اهدا شد.

وی با اشاره به اهمیت کتاب‌های کمک آموزشی برای دانش‌آموزان به ویژه در بین خانواده‌های کم درآمد، گفت: برخی از دانش‌آموزان عضو کتابخانه‌های عمومی با توجه به قیمت بالای کتاب، امکان خرید منابع را ندارند؛ بنابراین تقویت منابع کمک آموزشی کتابخانه‌ها علاوه بر پیشرفت درسی دانش‌آموزان، امکان استفاده عادلانه از امکانات آموزشی مناسب را برای همه اقشار جامعه به صورت یکسان فراهم خواهد کرد.

هراتی در خاتمه یادآور شد: این منابع به ارزش ریالی بیش از دو میلیارد ریال در ۱۸ باب کتابخانه عمومی شهرستان‌های ساوجبلاغ، کرج، فردیس و اشتهارد توزیع شده و در دسترس مراجعین قرار گرفته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: