کد خبر: 38842
تاریخ انتشار: شنبه, 04 اسفند 1397 - 11:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با خانواده شهید مدافع حرم

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
 همزمان با روز گرامیداشت مادران شهدا، مدیرکل و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با خانواده شهید سید قاسم حسینی از شهدای مدافع حرم دیدار کردند.
دیدار کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش لیزنا، همزمان با روز گرامیداشت مادران شهدا، مدیرکل و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با خانواده شهید سید قاسم حسینی شهید مدافع حرم دیدار کردند.

 

مدیرکل کتابخانه ها ی عمومی خراسان رضوی در ابتدای این دیدار گفت: حضور در بیت این شهید بزرگوار به جهت ارج نهادن به مقام مادران شهدا و قدرشناسی نسبت به وجود خانواده شهدا است.

حجت السلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: این شهید و همه شهدای بزرگوار دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم محصول پرورش پاک و ناب خانواده هایی هستند که با شیر پاک و لقمه حلال و  تربیت صحیح آنها را در جهت اعتقاد عملی به آرمان ها و ارزش های مقدسی چون جهاد و دفاع و شهادت تربیت کردند.

وی ادامه داد:  امیدواریم راه شهدای عزیزمان همواره پرفروغ باشد و ما هم ادامه دهنده مسیر روشن آنها باشیم.

پدر شهید سید قاسم حسینی نیز در این دیدار گفت: شهید قاسم حسینی از جمله چهل شهید مدافع حرم سال های ابتدایی مبارزه با داعش بود که پیکر ایشان به وطن برنگشت و یادمانی برای آنها در بهشت رضا ایجاد شده است.

وی ادامه داد: خانواده ما خانواده ای شهید پرور بوده است که در حال حاضر چهار شهید از این خانواده تقدیم اسلام عزیز شده است و شهید سید حسن عالمی دایی بزرگوار شهید سید قاسم نیز از شهدای مدافع حرم است.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از زندگی شهید و اعزام وی به سوریه جهت دفاع از حریم اهل بیت و حرم حضرت زینب(س) و دیدار خانواده های معظم شهدای فاطمیون با رهبر معظم انقلاب پرداخت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: